تاریخ انتشار Hogwarts Legacy تا فوریه 2023 به تعویق افتاد

بازی Hogwarts Legacy یکی از مورد انتظار ترین عنوان هایی است که طرفداران هری پاتر برای تجربه آن صبوری می کنند، اما طبق جدیدترین اخبار میراث هاگوارتز که تاریخ انتشار آن برای تعطیلات 2022 در نظر گرفته شده بود به اوایل سال آینده موکول شده است.

مرزهای فانتزی دوباره جابجا خواهد شد؟

سری کتاب های هری پاتر یک پدیده فانتزی کاملا منحصربه فرد بودند که وقتی پا به صنعت بازی و هالیوود گذاشتند، آنقدر مورد استقبال قرار گرفتند که همه را شگفت زده کردند. جدیدترین اثر در این مجموعه Hogwarts Legacy می باشد که قرار است یک بازی نسل نهمی باشد.

این بازی هیجان انگیز از حدود دو سال گذشته معرفی شد و تابحال با تاخیرهای زیادی مواجه شده است و حالا باز هم مشخص شده که تاریخ انتظار آن به تعویق افتاده است. البته با توجه به بد قولی های توسعه دهنده آن، تاخیر جدید هم جای تعجب ندارد. وارنر برادر با این نوع تاخیر و بدقولی ها کاملا شناخته شده است، عنوان هایی مانند شوالیه های گاتهام، جوخه انتحار گرفته تا جنگ های ستارگان لگو هم با این روال مواجه شده اند.

بازی میراث هاگوارتز از لحاظ داستانی و زمانی شما را به دهه 1800 می برد، در جایی که شما در نقش یک دانش آموز که در هاگوارتز ثبت نام شده شروع بع بازی می کنید. همانند سری فیلم های هری پاتر شما باید مراحلی را برای یادگیری جادوها پشت سر بگذارید. تریلرهای به نمایش درآمده از میراث هاگوارتز بسیار امیدوار کننده هستند و حتی حس و حال فیلم ها را بخوبی در خود جای داده اند.

اگر که به سری فیلم هری پاتر علاقه مند هستید، بازی Hogwarts Legacy را در لیست خرید خود قرار دهید.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه 2023 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه می شود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد