تست سرعت آنر 8 ایکس و سامسونگ گلکسی A50

در تست سرعت این بار تصمیم گرفته ایم تا به سراغ دو محصول نه چندان جدید اما پر طرفدار بازار ایران برویم. تست سرعت آنر 8 ایکس و سامسونگ گلکسی A50 به ما نشان خواهد داد که کدام یک از این دو گوشی هوشمند میان رده می توانند عملکرد سریع تری را از خود به نمایش بگذارند.

آنر 8 ایکس یکی از گوشی های هوشمند میان رده محبوب بازار ایران می باشد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون یصرفه توانسته کاربران بسیاری را در داخل کشور به سمت خود جلب کند.

آنر 8 ایکس در کنار رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، به پردازنده موفق و میان رده Kirin710 مجهز شده است. در کنار این مشخصات سخت افزاری شاهد در نظر گرفته شدن باتری 3750 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند بوده ایم.

در قسمت پشتی این گوشی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در طرف مقابل اما سامسونگ گلکسی A50 در کنار رم 4 و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به پردازنده اگزینوس 9610 اختصاصی این شرکت مجهز شده است.

اما از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که سبب شده تا علاقه مندان بسیاری را در داخل کشور داشته باشد، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

یک سنسور 25 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود