گوشی میان رده آنر پلی 4e مناسب برای دوستداران گوشی های ارزان قیمت

هواوی اکثرا تلاش داشته تا گوشی های هوشمند میان رده خود را در سری جداگانه و مستقل خود، یعتی آنر رونمایی کند. هرچند در این سری نیز شاهد رونمایی پرچمداران قدرتمندی بوده ایم. بعد از معرفی آنر پلی 4 پرو که به مشخصات فنی قدرتمند در کنار طراحی بسیار زیبایی مجهز شده بود، این بار آنر پلی 4e با قیمتی مقرون به صرفه تر به نسبت مدل پرو قرار است رونمایی شود که به لطف شایعه پراکنان مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات آنر پلی 4e

در همان ابتدا با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. صفحه نمایشی که به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده اما بر خلاف مدل پرو، تنها یک سنسور برای دوربین سلفی در بریدگی دایره ای شکل این ناچ قرار گرفته است.

آنر پلی 4e به صفحه نمایشی 6.3 اینچی مجهز شده که سنسور دوربین سلفی را در بریدگی ناچ اینفینیتی O خود جای داده است. در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین این اسمارتفون می باشیم. اطلاعاتی از سنسور های در نظر گرفته شده منتشر نشده اما می دانیم برای سنسور اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز هواوی پردازنده میان رده Kirin 710A را برای این اسمارتفون در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توانیم به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. آنر پلی 4e قرار است تنها با قیمت 140 دلار روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !