معرفی آنر 9C و آنر 9A و 9S میان رده های جدید و ارازن قیمت هواوی

گوشی های هوشمند میان رده سری آنر هواوی همواره عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. این بار اما شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند میان رده آنر 9C و آنر 9A و آنر 9S بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت بسیار ارزان و مقرون بصرقه ای را با خود به همراه داشته اند.

آنر 9C

در میان این سه گوشی میان رده، آنر 9C از مشخصات فنی قدرتمند تر و البته قیمتی گران تر بهره برده است. این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 6.39 اینچی با رزولوشن 1560×720 مجهز شده. بهره بردن از ناچ زیبای اینفنیتی O نیز زیبایی خاصی به صفحه نمایش آنر 9C بخشیده.

بهره بردن از پنل IPS LCD سبب شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی قرار گیرد. در بریدگی ناچ دایره ای شکل در که در قسمت بالایی گوشه سمت چپ در نظر گرفته شده، سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور با چیدمانی ستونی شکل می باشیم. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی میان رده را تشکیل می دهند.

از مشخصات سخت افزار آنر 9C نیز می توان به پردازنده Kirin 710 به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیابایتی قابل ارتقاء در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این اسمارت قون قرار است با قیمت 175 دلار روانه بازار شود که با توجه به مشخات در نظر گرفته شده باید گفت قیمت بسیار مقون بصرفه ای می باشد.

آنر 9A

آنر 9A اما از صفحه نمایشی 6.3 اینچی با رزولوشن 1600×720 پکسلی بهره می برد. بر خلاف آنر 9C، صفحه نمایش این گوشی هوشمند به ناچ زیبا و محوب گوشی های میان رده یعنی ناچ واتردرپ مجهز شده. در بریدگی ناچ واتردراپ نیز سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی قرار گرفته است.

در قسمت پشتی اما سه سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که به نسبت آنر 9C ضیف تر هستند. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق و سنسور ماکرو برای ثب تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه آنر 9A را تشکیل می دهند.

برای پردازنده نیز هواوی از پردازنده ارزان قیمت هلیو پی 22 شرکت مدیاتک استفاده کرده. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده می توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء در کنار باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. آنر 9A قرار است با قیمت مقرون بصرفه 150 دلار روانه بازار شود.

آنر 9S

آنر 9S اما به عنوان ارزان قیمت ترین گوشی این خانواده شناخته می شود. این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 5.45 اینچی با رزولوشن 1440×720 پیکسل مجهز شده. از نکته های جالب این صفحه نمایش طراحی در نظر گرفته شده برای آن می باشد که دیگر خبری از ناچ نیست و طراحی ساده و قدیمی گوشی های میان رده برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

برای دوربین سلفی یک سنسور 5 مگاپیکسلی و در قسمت پشتی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور فوکوس خودکار برای آنر 9S در نظر گرفته شده. رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی و باتری 3020 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات آنر 9S می باشد. این اسمارتفون با قیمت ارزان 95 دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !