آنر وی 40 5G اولین پرچمدار مستقل آنر با مشخصات فنی قدرتمند معرفی شد

آنر را پیش از این به عنوان یکی از زیر برند های شرکت هواوی می شناختیم و از این پس، آنر بصورت مستقل گوشی های هوشمند خود را روانه بازار می کند. امروز نیز شاهد رونمایی آنر وی 40 5G بودیم که در کنار طراحی جذاب و پرچمدار گونه اش، مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه دارد. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توانیم به سنسور های دوربین و همچنین صفحه نمایش آن اشاره کنیم.

مشخصات آنر وی 40 5G

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که اشاره کردیم، این پرچمدار طراحی جذابی را با خود به همراه دارد. در قسمت پشتی شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که در طراحی جذابی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در نمای رو به رویی اما از طراحی ناچ اینفینیتی O بهره برده شده. بریدگی ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، دو سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

آنر وی 40 5G به صفحه نمایشی 6.72 اینچی با رزولوشن 1236×2676 از نوع امولد مجهز شده. همانطور که اشاره کردیم، برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O استفاده شده. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش می توانیم به ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کنیم. در بریدگی ناچ نیز شاهد قرار گیری یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض می باشیم.

دوربین

در قمست پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه آنر وی 40 5G را تشکیل می دهند.

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده و توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

سخت افزار و باتری

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، با توجه به اینکه آنر دیگر بصورت مستقل فعالیت می کند، خبری از پردازنده های اختصاصی Kirin هواوی نیست، به همین دلیل این گوشی هوشمند به پردازنده پرچمدار دیمنسیتی 1000 پلاس شرکت مدیاتک مجهز شده.

پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه حاظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

آنر وی 40 5G به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 66 واتی شارژ سریع مجهز شده. شارژر قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، در مدت زمان کوتاه 35 دقیقه می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به شارژ 100 درصدی برساند. این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از شارژر بی سیم 50 واتی را نیز خواهد داشت.

آنر وی 40 5G قرار است با قیمت پایه 556 دلاری روانه بازار خواهد شد و از نکته های مثبت این گوشی  هوشمند می توانیم به حضور دوباره سرویس خدمات گوگل و پلتفرم GMS اشاره کنیم. این در حالی می باشد که پیش از این به دلیل تحریم هواوی، گوشی های هوشمند این شرکت و همچنین تمام زیر برند هایش، اجازه استفاده از سرویس خدمات گوگل را نداشتند.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !