معرفی آنر ایکس 10 5G میان رده جدید هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ

گوشی میان رده آنرایکس 10 5G  به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری آنر شرکت هواوی بصورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند در کنار طراحی بسیار زیبا از مشخصات فنی مناسبی نیز بهره می برد که توجه هر کاربری را به سمت خود جلب خواهد کرد. از جمله طراحی های جالب در نظر گرفته شده می توان به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کرد.

مشخصات آنر ایکس 10 5G

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند میان رده طراحی جالبی را با خود به همراه داشته، بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ سبب شده تا هیچ ناچ و یا حاشیه ای در صفحه نمایش قرار نگیرد که زیبایی بصری بسیاری خاصی به این گوشی هوشمند میان رده بخشیده.

صفحه نمایشی 6.63 اینچی با رزولوشن FHD پلاس که به پنل IPS LCD مجهز شده. با توجه به پنل در نظر گرفته شده، صفحه نمایش این گوشی قابلیت پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت را نخواهد داشت. به همین دلیل شاهد قرار گیری این قابلیت امنیتی پرکاربرد در قسمت کناری می باشیم.

همین امر سبب شده تا در قسمت پشتی محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشود و به هرچه زیباتر شدن طراحی آنر ایکس 10 5G بیشتر کمک کند. برای دوربین سلفی پاپ آپ زیبا نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی و با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر می باشیم. یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه آنر ایکس 10 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز، آنر ایکس 10 5G به جدیدترین پردازنده میان رده هواوی، یعنی Kirin 820 مجهز شده. پردازنده میان رده که قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G  را نیز خواهد داشت. رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژ25 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای آنر ایکس 10 5G می باشد که قرار است با قیمت پایه 270 دلار روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !