چطور کش Xbox One را پاک کنیم

معمولا کاربرها بعد از مدتی از کار کردن با کنسول خود احساس بدی پیدا می کنند و متوجه می شوند که دیگر مثل قبل همه چیز نرم و پر سرعت نیست، خوب شاید وقت آن شده باشد که به سراغ کش کنسول خود بروید و در صورت پر بودن، آن را کاملا پاک کنید.

دستگاهم را دوباره پرسرعت می کنم

این مساله واقعا چیز عجیبی نیست که سرعت یک پلتفرم بعد از مدتی کاهش پیدا کند و این را در مورد گوشی های موبایل، رایانه های شخصی و کنسولهای بازی می بینیم. اما پیدا کردن علت کند شدن پلتفرم مورد نظر کار چندان ساده ای هم نیست اما عموما پاکسازی کش همه چیز را حل می کند و دوباره جان تاز ای به دستگاه شما می دهد.

ما قصد داریم در این مطلب راه حل برطف کردن سرعت کم کنسول ایکس باکس وان را به شما عزیزان آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

آیا عملکرد Xbox One شما کمی مختل شده است؟ شاید لازم باشد که قبل از انجام درمان های سخت افزاری یا کارهای دیگر در درجه اول با پاک کردن کش کار خود را آغاز کنید.

در دستگاه Xbox One یک حافظه پنهان وجود دارد که کار آن سرعت بخشیدن به عملکرد کلی دستگاه است و در حقیقت به این دستگاه این امکان را می دهد که به طور منظم و با سرعت بیشتری به داده های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. اما با این حال گاهی اوقات این حافظه پنهان ممکن است که به یکباره مسدود شود و باعث کاهش عملکرد و سرعت دستگاه شود.

چطور کش سیستم ایکس باکس وان را پاک کنیم

برای پاک کردن کش سیستم ایکس باکس وان، دقت داشته باشید که باید به هر دو قسمت جلو و پشت کنسول خود دسترسی داشته باشید و فضایی آزادانه را برای این کار در نظر بگیرید.

قبل از شروع: مطمئن شوید که کنسول شما خاموش است. حالا مراحل زیر را با دقت و حوصله کافی انجام دهید:

در مرحله اول سیم برق Xbox One خود را جدا کنید.

مرحله دوم دکمه پاور Xbox را سه تا چهار بار فشار داده و نگه دارید.

مرحله سوم سیم برق را دوباره به برق وصل کنید.

پس از یک یا دو دقیقه انتظار، ایکس باکس را روشن کنید.

حالا با انجام همین چند عملکرد هوشمندانه و منظم باید کش سیستم ایکس باکس وان شما اکنون پاک شده باشد، امیدواریم عملکرد سیستم کنسول شما بهبود یابد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024