نحوه پیدا کردن بازی های PS1، PS2 و PS3 از طریق برنامه PS Plus در PS5

Playstation Plus سرویس بسیار کارآمدی است که برای دارندگان Playstation 5 در دسترس است و در آن می توانید انواع بازی های مختلف را پیدا کنید. برای اینکه ببینید چگونه می ‌توانید بازی ‌های PS1، PS2، PSP  و PS3 را پیدا کنید، می‌توانید به این راهنمای سایت بنچیمو نگاهی بیندازید.

نحوه دسترسی به برنامه PlayStation Plus در PS5

1. ابتدا PS5 خود را روشن کنید

2. مطمئن شوید که کنسول شما به اینترنت متصل است.

3.همچنین باید مطمئن شوید که به حساب شبکه پلی استیشن خود وارد شده اید.

4.در مرحله بعد، باید به صفحه اصلی بروید، که منوی اصلی است که در آن می توانید بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در صفحه اصلی نیستید، باید دکمه PS را فشار دهید تا منوی سریع باز شود. در داخل منوی سریع، نماد خانه را که در سمت چپ پایین قرار دارد، برای بازگشت به خانه انتخاب کنید.

5. در صفحه اصلی، برنامه PlayStation Plus را برای دسترسی به آن انتخاب کنید.

روش شماره 1 برای یافتن بازی های PS1، PS2، PSP  و PS3 از طریق برنامه  PS Plus

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید بازی های PS1، PS2، PSP و PS3 را در برنامه PlayStation  سیستم پلی استیشن 5 خود پیدا کنید. روش اول این است که گزینه Classic Games را انتخاب کنید. می توانید این گزینه را در تب Latest در اپلیکیشن پیدا کنید.

پس از ورود به بخش کاتالوگ کلاسیک برنامه  PlayStation Plus، می‌توانید View Games را انتخاب کنید تا همه بازی‌های PS1، PS2، PSP و PS3 موجود برای سرویس اشتراک را مشاهده کنید.

می توانید تا انتهای سمت راست ردیف این بخش ها اسکرول کنید و سپس گزینه View All را انتخاب کنید تا لیست کامل بازی های هر دو دسته را مشاهده کنید.

روش شماره 2 برای یافتن بازی های PS1، PS2، PSP  و PS3 از طریق برنامه  PS Plus

برای روش دوم، باید به تب Collections در اپلیکیشن PlayStation Plus بروید. سپس به پایین بروید تا کاتالوگ کلاسیک را ببینید که دسته‌های زیر را ارائه می‌کند:

PSone

PS2

PSp

ریمسترها

PS3

برای مشاهده لیست کامل بازی ها بر اساس دسته بندی های فوق، یکی از این موارد را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به این بازی‌های PS1، PS2، PS3، PSP و همچنین عناوین ریمستر شده بدون هزینه اضافی، به اشتراک PlayStation Plus Premium نیاز دارید.

اگر منطقه شما از پخش بازی پشتیبانی نمی کند، می توانید فقط به PlayStation Plus Deluxe ارتقا دهید که علاوه بر نسخه های بازسازی شده، به PS1، PS2، PSP  دسترسی خواهید داشت. بازی ‌های ارائه ‌شده PS3 فقط در برنامه Deluxe گنجانده نشده ‌اند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024