ویوو Y21G با مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون بصرفه معرفی شد

شرکت چینی ویوو در عرصه گوشی های هوشمند، مخصوصا اسمارتفون های میان رده تا به امروز توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. امروز نیز شاهد رونمایی ویوو Y21G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، به نسبت بسیاری از اسمارتفون های میان رده، قیمتی تقریبا ارزان و البته مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشت.

ویوو Y21G

در نگاهی اولیه این گوشی هوشمند طراحی را با خود به همراه دارد که نمونه آن را در بسیار از اسمارتفون های میان رده این شرکت و البته شرکت های دیگر نیز شاهد بودیم. در نمای رو به رویی ویوو Y21G به صفحه نمایشی 6.51 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده است. صفحه نمایشی که از طراحی ناچ واتردارپ بهره می برد و سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است.

برای طراحی صفحه نمایش سعی شده تا حاشیه های کمتری در نظر گرفته شود اما حاشیه نه چندان کم قسمت پایینی کمی زیبایی نمای رو به رویی این اسمارتفون را تحت تاثیر قرار داده است. در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این اسمارتفون به یکی از پردازنده های میان رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 439 مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توانیم به رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 256 گیگابایت اشاره کنیم. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند نیز، نوید طول عمر مفید بسیار خوب و قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی می دهد. ویو Y21G قرار است با قیمت 150 دلار روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده که دیدیم، قیمت مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد