ویزیو اولین تلویزیون اولد خود را در نمایشگاه CES 2020 معرفی می کند

تلویزیون های هوشمند همواره یکی از محصولات محبوب معرفی شده در نمایشگاه های CES بوده اند و امسال نیز قرار است شاهد رونمایی تلویزیون های هوشمند جدید باشیم. ویزیو برندی که شاید به گوش خیلی ها نا آشنا باشد این بار قرار است از جدیدترین تلویزیون خود با صفحه نمایش اولد در نمایشگاه امسال رونمایی کند. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول جدید خواهیم پرداخت.

ویزیو با تلویزون های هوشمند اولد قدرت نمایی می کند

پیش از این ویزیو در نمایشگاه های CES سال های گذشته از تلویزیون های هوشمند V-Series, M-Series, P-Series و نیز P-Series از سری کوانتوم پرده برداری کرده و این اولین بار می باشد که چنین محصولی را می خواهد با صفحه نمایش اولد معرفی کند. البته در کنار این محصول، قصد دارد تا از تلوزیون غول پیکر 85 اینچی خود از سری کوانتوم نیز پرده برداری کند.

طبق اخبار منتشر شده، شاهد رونمایی دو تلویزیون با صفحه نمایش های 55 و 65 اینچی خواهیم بود. بدون شک محصول جدید این شرکت تصویر بهتر و با کیفیت تری را به نسبت صفحات نمایش ال ای دی و ال سی دی که پیش از این از آن ها استفاده می کرده ارائه خواهد کرد.

تلویزیون 85 اینچی ویزیو توانایی ارائه کنتراست 792 را خواهد داشت و نیز حداکثر روشنایی 3000 نیتی برای چنین صفحه نمایش غول پیکری جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نخواهد گذاشت.

بدون شک شما برای خانه خود قصد استفاده از چنین تلویزیون غول پیکری را نخواهید داشت. تلوزیون های 55  65 اینچی این شرکت نیز به همین منظور تولید خواهند شد. این بار اما شاهد در نظر گرفته شدن تکنولوژی AI یا همان هوش مصنوعی قدرتمند تری به نسبت قبل خواهیم بود. از جمله قابلیت های هوش مصنوعی در نظر گرفته شده می توان به voice remote یا همان کنترل با صدا اشاره کرد.

مجهز شدن به قابلیت های SmartCast 4.0 و HDMI 2.1  سبب شده تا صفحه نمایش زیبای این تلوزیون های هوشمند قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10 پلاس را نیز داشته باشند.

منبع: techradar

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ