انتشار مشخصات هواوی اینجوی 10 (enjoy 10) با دوربین سلفی پاپ آپ در TENNA

هواوی دست بردار نیست و گویا می خواهد به وعده خود برای کسب مقام اول فروش گوشی های هوشمند جهانی در سال میلادی جاری عمل کند. هواوی اینجوی 10 این بار قرار است به عنوان جدیدترین نماینده گوشی های هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود. این در حالی می باشد که پیش از رونمایی این محصول میان رده شاهد انتشار مشخصات فنی در نظر گرفته شده در TENNA می باشیم.

مشخصات هواوی اینجوی 10

هواوی اینجوی 10 به صفحه نمایش تقریبا بزرگ 6.59 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از جنس IPS LCD مجهز خواهد شد. استفاده از چنین صفحه نمایشی و نیز با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، سبب شده تا سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی در نظر گرفته شود.

با توجه به تکنولوژی پاپ آپ در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی نیز صفحه نمایشی بدون ناچ و یکپارچه ای را شاهد می باشیم. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی پاپ آپ زیبای این محصول جدید هواوی در نظر گرفته شده است.

این دومین محصول هواوی می باشد که از چنین تکنولوژی برای دوربین سلفی خود بهره برده است. پیش از این هواوی Y9 پرایم نیز از چنین تکنولوژی بهره مند شده بود.

برای سنسور های دوربین اصلی نیز، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی در نظر گرفته شده.

پردازنده 2.2 گیگاهرتزی هشت هسته ای نوید استفاده از چیپست Kirin 710 را برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد.

رم های 4/6/8 گیگابایتی با حافظه داخلی قابل ارتقاء 128 گیگابایتی به همراه باتری مناسب 3900 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

هواوی تاریخ دقیقی را برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند میان رده جدید خود مشخص نکرده، اما با توجه به دریافت تاییدیه های صورت گرفته، باید شاهد رونمایی رسمی هواوی اینجوی 10 در بازار چین باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !