ثبت اختراع هواوی برای گوشی هوشمند جدید خود

در جدیدترین اخبار منتشر شده، به لطف شایعه پراکنان تصاویری از پتنت گوشی هوشمند جدید هواوی منتشر شد. طراحی اصلی و جدید در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مربوط به دوربین های اصلی آن می باشد. طراحی که نمونه شبیه به آن را در سامسونگ گلکسی A80 شاهد بودیم، اما شاید در نگاه اول طراحی در نظر گرفته شده همانند طراحی سامسونگ باشد، ولی با توجه به تکنولوژی متفاوت، هواوی توانست این طرح را به عنوان یک اختراع به ثبت برساند.

طراحی سامسونگ گلکسی A80 به گونه ای بود که زمانی که می خواستید از دوربین سلفی این گوشی استفاده کنید، سنسور های سه گانه دوربین اصلی این گوشی هوشمند بصورت چرخشی به عنوان سنسور دوربین سلفی مورد استفاده قرار می گرفت.

حال در تصاویر منتشر شده از پتنت در نظر گرفته برای گوشی جدید هواوی، در نگاه اول طراحی مشابه با آنچه در گلکسی A80 دیده بودیم را مشاهده می کنیم.

اما سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند، بر خلاف گلکسی A80 که بصورت چرخشی نمایان می شد، از قسمت پشتی به سمت بالا نمایان می شود. شاید این طراحی جدید را بتوان ترکیبی از طراحی سامسونگ گلکسی A80 و ایسوس زنفون 6 دانست.

برای سنسور های دوربین نیز بر خلاف ایسوس زنفون 6، این گوشی هوشمند به سه سنسور مجهز شده است. به هر حال با توجه به تشابه طراحی دیده شده، هواوی این طرح خود را در WIPO به عنوان اختراعی جدید به ثبت رسانید.

هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده و مشخص نیست که چه زمانی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !