هواوی نوا 5Z با صفحه نمایش اینفینیتی O معرفی شد

اگر بخواهیم مقایسه ای اجمالی به گوشی های های هوشمند میان رده هواوی و سامسونگ داشته باشیم، می بینیم که تنوع طراحی های در گوشی های هوشمند میان رده هواوی بسیار مشهود تر بوده. این بار اما هواوی نوا 5Z با طراحی کاملا مشابهی با نوا 5i پرو با بهره برده از مشخصات فنی تقریبا همسانی اما با قیمت ارزان تر بصورت رسمی در چین معرفی شد.

مشخصات هواوی نوا 5Z

صفحه نمایش 6.26 اینچی از جنس IPS LCD در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده است. بهره بردن از صفحه نمایش IPS LCD سبب شد تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این محصول میان رده هواوی قرار گیرد.

هواوی چندی پیش از جدیدترین پردازنده میان رده خود با نام Kirin 810 پرده برداری کرده بود و بعد از نوا 5i حال نوا 5Z نیز به قدرتمندترین پردازنده میان رده اختصاصی هواوی مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 6 گیگاباینی با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی آن اشاره کرد.

استفاده از 4 سنسور برای این گوشی میان رده همانند نوا 5i اتفاق بسیار خوشایندی می باشد. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای هرچه بهتر شدن ثبت تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های چهارگانه دوربین اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

باتری 4000 میلی آمپری با شارژر 20 واتی مجهز به شارژ سریع این گوشی هوشمند خیال شما را از بابت عمر باتری مناسب و نیز زمان کوتاه برای شارژر کامل باتری، راحت می کند.

اما از نکته های جالب قیمت مناسب هواوی نوا 5Z با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده می باشد. در حالی که نوا 5Z با قیمت پایه 290 یورویی روانه بازار شد، نوا 5i تنها با قیمت پایه 200 یورویی برای شروع وارد بازار چین می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود