گوشی میان رده هواوی مایمانگ 8 / دوربین های اصلی سه گانه با طراحی زیبا

دومین شرکت در زمینه فروش گوشی های هوشمند جهانی این بار از محصول میان رده جدید خود پرده برداری کرد. هواوی مایمانگ 8 با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی سه گانه و طراحی آشنا و زیبای هواوی رسما معرفی شد.

تحریم های اعمال شده برای هواوی این روز ها مشکلات اساسی را برای این غول چینی به وجود آورده اما هواوی تسلیم نشده و با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد. اصلی ترین عامل کمک کننده به شرکت های عرصه گوشی های هوشمند در بهبود بازار فروش نیز، تولید گوشی های هوشمند با قیمت مقرون بصرفه می باشد که این مسئولیت بر عهده گوشی های هوشمند میان رده می باشد.

 مشخصات گوشی میان رده هواوی مایمانگ 8

صفحه نمایش 6.21 اینچی فول اچ دی پلاس در نظر گرفته شده، بار دیگر از ناچ مورد علاقه هواوی، یعنی ناچ واتر دراپ بهره برده است. این ناچ زیبا پیش از این نیز برای قدرتمند ترین پرچمدار حال و حاضر این شرکت یعنی پی 30 پرو نیز مورد استفادده قرار گرفته است.

بریدگی زیبای ناچ این گوشی نیز، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. استفاده از صفحه نمایشی از جنس IPS باعث شده تا هواوی از مکان سنتی یعنی پشت گوشی برای محل قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت استفاده کند.

اما از هرچه بگذریم مهمترین مبحث دوربین های اصلی می باشد. گوشی میان رده جدید هواوی نیز از دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز به یک سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی بهره مند شده است.

با توجه به میان رده بودن این محصول باید گفت که سنسور های خوب و با کیفیت برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به پردازنده Kirin 710 با رم 6 گیگابابتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. البته حافظه این گوشی نیز با کمک حافظه جانبی میکرو اس دی قابلیت ارتقاء تا 512 گیگابایت را نیز خواهد داشت.

باتری 3400 میلی آمپری در نظر گرفته شده شاید انتخاب چندان مناسبی به نظر نرسد. این گوشی هوشمند در دو رنگبندی مشکی نیمه شب و آبی خاص با قیمت 274 دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !