مقایسه سرعت هواوی میت 20 پرو و هواوی پی اسمارت پرو

مقایسه سرعت هواوی میت 20 پرو و هواوی پی اسمارت پرو این بار در نظر گرفته ایم تا ببینیم یکی از قدرتمند ترین پرچمداران هواوی یعنی میت 20 پرو که کمی مورد بی مهری کاربران قرار گرفت چه عملکردی را از خود به نمایش گذاشته. در ادامه به بررسی مشخصات سخت افزاری و پردازنده های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات سختت افزاری هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو برای باتری و شارژر نیز سنگ تمام گذاشته است، با توجه به صفحه نمایش غول پیکر این گوشی هوشمند انتظار می رفت که با یک باتری قدرتمند ظاهر شود ولی از انتظارات نیز بالاتر اتفاق افتاد و میت 20 پرو از باتری قدرتمند 4200 میلی آمپری بهره می برد اما صبر کنید تا بیشتر غافلگیر شوید این گوشی هوشمند فوق العاده از شارژر کابلی 40 واتی با قابلیت شارژ 70 درصدی تنها درنیم ساعت و شارژ وایرلس 15 واتی قابلیت شارژ 30 درصدی در نیم ساعت بهره برده است.

هواوی میت 20 پرو

نکته جالب قابلیت استفاده این خانواده به عنوان یک شارژر وایرلس می باشد که می توانند گوشی های دیگر که قابلیت شارژ شدن وایرلس را دارند را شارژ کند. میت 20 پرو از بلندگوهای استریو با کیفیت مناسب استفاده کرده است اما طراحی جالبی دارد که ما در قسمت پایینی هیچ مشبکی دیده نمی شود و تنها یک پورت یو اس بی تایپ سی دیده می شود.

هوآوی برای اولین بار در این عرصه از از پردازنده 7 نانومتری هشت هسته ای A76 جدید ARM استفاده کرده است، این چیپست جدید از 6.9 میلیارد ترانزیستور ساخته شده است که 60 درصد بیشتر ازنسخه قبلی خود Kirin 970 می باشد. پردازنده جدید نسبت به پردازنده قبلی این شرکت با بهبود 75 درصدی افزایش عملکرد و 58 درصدی بهره وری انرژی همراه بوده است. این پردازنده جدید قدرتمند قابلیت NPU دوگانه را دارا می باشد که قدرت AI را برای این پردازنده بسیار بهبود بخشیده است.

در قسمت حافظه داخلی نیز هر دو مدل از یک رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره خواهند برد.

مشخصات سخت افزاری هواوی پی اسمارت پرو

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، پردازنده میان رده کایرین 710F را با خود به همراه دارد. پردازنده میان رده در نظر گرفته شده شاید به قدرتمندی یک پردازنده 7 نانومتری نباشد اما در میان پردازنده های میان رده یکی از پردازنده های قدرتمند اختصاص هواوی می باشد.

هواوی پی اسمارت پرو

باتری 4000 میلی آمپری نیز طول عمر مفید قابل قبولی را برای هواوی پی اسمارت پرو به ارمغان خواهد آورد. رم 6 گیاگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود