گوشی هواوی میت 30 پرو با سنسور های دوربینی قدرتمند تر از همیشه

همگان منتظر رونمایی جدیدترین پرچمداران هواوی می باشند. هواوی میت 30 پرو به همراه میت 30 قرار شده به عنوان پرچمدارن بعدی این شرکت رونمایی شوند. این در حالی می باشد که پیش از این شایعاتی از صفحه نمایش و معماری در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند منتشر شده بود.

اما این بار کمی می توانیم اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. Cine-Lens و Camera Matrix دو نام تجاری اختصاصی این شرکت برای سنسور های دوربین می باشند. هواوی همواره نشان داده در زمینه سنسور های دوربین اصلی برای گوشی های هوشمند خود در چند سال اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته.

هواوی پی 30 پرو با بهره بردن از چهار دوربین اصلی توانست بالاترین امتیاز ممکن را از وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد. حال اخبار جدید از سنسور های در نظر گرفته شده برای هواوی میت 30 پرو منتشر شده. قطعا هواوی برای گل سرسبد پرچمداران خود سنگ تمام خواهد گذاشت.

اخبار منتشر شده نشان از همکاری هواوی با شرکت لایکا دارد. گویا هواوی تصمیم دارد با این همکاری در زمینه ضبط ویدئو شگفتی جدید را در میان گوشی های هوشمند رقم بزند. از طرفی نام Camera Matrix نیش نشان دهنده معماری مستطیلی برای دوربین های اصلی می باشد.

هرچند پیش از این در تصاویر معماری دایره ای شکلی نیز برای دوربین های اصلی هواوی میت 30 پرو پیش بینی شده بود اما به احتمال زیاد و نام ماتریکس که در ریاضیات به شکل مستطیلی می باشد، معماری مستطیلی برای دوربین های اصلی در نظر گرفته خواهد شد. خبر موثقی راجع به تعداد سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی منتشر نشده، اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از 4 یا 5 سنسور برای دوربین های اصلی خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد