میت 30 آر اس پورشه دیزاین به همراه پرچمداران هواوی رونمایی می شود

در حالی که تنها یک هفته تا رونمایی پرچمداران جدید هواوی زمان باقی مانده گویا در کنار میت 30 و میت 30 پرو قرار است شاهد رونمایی میت 30 آر اس پورشه دیزاین باشیم. پیش از این نیز در کنار گوشی های خانواده میت 20 این شرکت، شاهد رونمایی میت 20 آر اس پورشه دیزاین بودیم.

تا به امروز مطلع شده ایم که هواوی تصمیم دارد تا ویزگی های بسیار قدرتمندی را برای پرچمداران جدید خود در نظر بگیرد.

قرار است برای اولین بار شاهد در نظر گرفته شدن معماری دایره ای شکل برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند باشیم. اخبار گوناگونی از تعداد سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی منتشر شده.

اما با توجه به همین اخبار، پیش بینی می شود مدل پرو این پرچمداران جدید به چهار سنسور دوربین اصلی مجهر شود و از طرفی مدل استاندارد از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند خواهند شد.

با توجه به آنچه در اخبار جدید برای میت 30 آر اس پورشه دیزاین منتشر شده، گویا سه سنسور برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

از جمله قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، پردازنده جدید 7 نانومتری Kirin 990 می باشد. Kirin 990 دومین پردازنده 7 نانومتری اختصاصی هواوی می باشد. استفاده از این پردزانده قدرتمند برای پرچمداران جدید هواوی تایید شده است.

به احتمال زیاد رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 512 گیگابایتی و یا 1 ترابایتی برای این این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !