مشخصات گوشی های هواوی میت 30 به همراه تصاویر زنده و ویدئو جعبه گشایی

در حالی که تنها یک روز تا رونمایی رسمی گوشی های هواوی میت 30 زمان باقی مانده، در خبری بسیار عجیب تصاویر این گوشی های هوشمند به همراه ویدئو کوتاه از جعبه گشایی هواوی میت 30 پرو منتشر شده که اطلاعات جالبی از این گوشی های هوشمند را در احتیار ما قرار داده است.

همانطور که می دانستیم، هواوی قصد دارد تا از چهار گوشی هوشمند در قالب این خانواده پرده برداری کند. اما دو پرچمدار اصلی این شرکت، میت 30 و میت 30 پرو می باشند. حال با توجه به تصاویر منتشر شده، تقریبا از تفاوت های این دو گوشی هوشمند مطمئن شده ایم.

در قسمت صفحه نمایش، هواوی میت 30 به صفحه نمایشی Flat مجهز شده، این در حالی می باشد که هواوی میت 30 پرو از صفحه نمایش waterfall بهره مند شده که در قسمت کناره و حاشیه این گوشی هوشمند با زاویه نزدیک به 90 درجه همانند آنچه در ویوو نکس 3 دیده بودیم می باشد.

ناچ در نظر گرفته شده برای هواوی میت 30 نیز متفاوت با هواوی میت 30 پرو می باشد. میت 30 پرو از ناچ زیبا تر و البته عریض تر اما با ارتفاع کمتری به نسبت میت 30 استفاده کرده.

در قسمت پشتی هر دو گوشی هوشمند نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور با چیدمان دایره ای برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند می باشیم. این در حالی می باشد که پیش از این گمان می رفت مدل استاندارد این گوشی های هوشمند به سه سنسور و مدل پرو به چهار سنسور دوربین اصلی مجهز خواهند شد.

برای میت 30 باتری 4200 میلی آمپری با شارژر سریع 40 واتی به همراه شارژر وایرلس 27 واتی مجهز به شارژ سریع در نظر گرفته شده. میت 30 پرو اما به باتری قدرتمند تر 4500 میلی آمپری مجهز شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد