هواوی میت 40E 5G معرفی شد / مشخصات آشنا، پوشش شبکه های 5G

گوشی های هوشمند خانواده هواوی میت 40 در قالب سه گوشی هوشمند، میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس معرفی شدند. امروز اما شاهد رونمایی هواوی میت 40E 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصاتی قدرتمند، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پر سرعت نسل پنجم یا همان 5G را داشت.

مشخصات هواوی میت 40E 5G

طراحی و حتی برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با مدل استاندارد ندارد. میت 40E 5G به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع اولد مجهز شده. این صفحه نمایش توانایی ارئه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز دارد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز همانند مدل استاندارد، شاهد حضور ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O هستیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.  صفحه نمایش در قسمت های کناری خمیدگی جذابی را با خود به همراه دارد که سبب شده تا در نمای رو به رویی، حاشیه ها به حداقل میزان ممکن برسند.

در نمای پشتی هم طراحی مشابه و آشنایی را شاهد هستیم که سه سنسو دوربین در بریدگی دایره ای شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی  تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور های دوربین سه گانه هواوی میت 40E 5G را تشکیل می دهند. البته در کنار سنسور های دوربین اصلی، شاهد حضور سنسور laser focus نیز می باشیم.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی هوشمند به پردازنده اختصاصی Kirin 990E شرکت هواوی مجهز شده. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

هواوی میت 40E 5G به باتری با میزان ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 40 واتی شارژ سریع نیز مجهز شده. البته این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از شارژر های 40 واتی بی سیم شارژ سریع را نیز دارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود