مشخصات نوا 5T پرو جدیدترین گوشی میان رده هواوی

بعد از تحریم های صورت گرفته که بسیاری معتقد بودند که هواوی با شکست بزرگی مواجه خواهد شد، این شرکت قدرتمند چینی قدرتمند تر از همیشه به فعالیت خود ادامه داد و حال نیز که تحریم های امریکا موقتا دست از سر هواوی برداشته است، دوباره شاهد حضور قدرتمند این شرکت در عرصه بازار فروش جهانی خواهیم بود. این بار اما هواوی قصد دارد تا از نوا 5T پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود بصورت رسمی پرده برداری کند و باز هم پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند میان رده، مشخصات اصلی آن منتشر شده است که در ادامه به این مشخصات فنی در نظر گرفته شده خواهیم پرداخت.

پیش از این شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده هواوی نوا 5 بودیم که در قالب سه گوشی هوشمند بصورت رسمی معرفی شده بودند. این گوشی های میان رده نیز توانسته بودند تا آمار فروش بسیار خوب و چشم گیری را به خود در بازار جهانی اختصاص دهند.

مشخصات هواوی نوا 5T پرو

حال اما نوا 5T پرو قرار است با بهره بردن از ظاهری تقریبا مشابه با این گوشی های هوشمند روانه بازار شود. برای طراحی صفحه نمایش همانند نوا 5i باز هم صفحه نمایش با طراحی ناچ زیبای اینفینیتی O در نظر گرفته شده است. جنس IPS LCD در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش سبب شده تا قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت دکمه پاور این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

این بار اما صفحه نمایشی با ابعاد کوچکتر 5.5 اینچی به نسبت صفحه نمایش 6.39 اینچی نوا 5i برای این گوشی میان رده جدید هواوی در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی اما به احتمال خیلی زیاد شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین اصلی خواهیم بود. اطلاع دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده نداریم، اما قطعا سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رذه را همراه خواهد کرد.

برای پردازنده نوا 5T پرو نیزبه عنوان یک گوشی میان رده، انتخاب پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد. باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز نوید طول عمر مفید خوبی را با توجه به صفحه نمایش و نیز پردازنده 7 نانومتری برای این گوشی هوشمند می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !