نوا 6 SE میان رده جدید هواوی

در کنار رونمایی دو گوشی هواوی نوا 6 و نوا 6 مدل 5G، شاهد رونمایی گوشی هوشمند میان رده دیگری با نام نوا 6 SE بودیم. این گوشی هوشمند نیز به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده، اما برخلاف برادران بزرگتر خود که از دو سنسور دوربین سلفی بهره برده بودند به یک سنسور مجهز شده است. در ادامه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات هواوی نوا 6 SE

صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از جنس IPS LCD این گوشی به ناچ اینفینیتی O تنها با یک بریدگی دایره ای شکل برای محل قرار گیری سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

در بریدگی دایره ای شکل صفحه نمایش نیز، شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشیم. در قسمت پشتی اما این گوشی میان رده به نسبت برادران بزرگتر خود، از تعداد سنسور های بیشتری برای دوربین اصلی بهره برده است.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، با چیدمانی مربعی شکل سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، پردازنده میان رده اما قدرتمند Kirin 810 برایش در نظر گرفته شده. رم 8 گیگابابتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری می باشد.

یکی از خوشایند ترین اتفاقات این گوشی هوشمند باتری و شارژر آن می باشد. بهره بردن از باتری 4200 میلی آمپری به همراه شارژر 40 واتی مجهز به شارژ سریع، برای یک گوشی هوشمند میان رده اتفاق بسیار خوب و خوشحال کننده ای می باشد.

هواوی نوا 6 SE با قیمت پایه 315 دلار تا چند روز آینده پیش فروش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود