مشخصات هواوی پی اسمارت پرو / صفحه نمایش با ناچ یا بدون ناچ؟

هواوی پی اسمارت پرو

در حالی که این روز ها بازار فاش شدن مشخصات فنی گوشی های هوشمند شرکت مختلف بسیار داغ می باشد، هواوی پی اسمارت پرو نیز از ان اتاق مستثنی نیست. امروز به لطف شایعه پراکنان شاهد منتشر شدن تصویری از این گوشی هوشمند بوده ایم که مشخصات فنی اولیه در نظر گرفته شده برای آن را نیز در اختیار ما قرار داده.

هواوی پی اسمارت 2019 از صفحه نمایشی با ناچ واتردراپ معروف بهره مند شد. بعد از آن پی اسمارت Z، اولین گوشی هوشمند هواوی بود که به تکنولوژی جذاب دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شد. حال اما هواوی پی اسمارت پرو گویا همانند پی اسمارت Z به لطف استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ از صفحه نمایشی بدون ناچ بهره مند شد.

در تصویر منتشر شده ما هیچ بردیگی ناچی را در صفحه نمایش این گوشی هوشمند مشاهده نمی کنیم. از طرفی مشخصات دیگری نیز فاش شده. صفحه نمایش 6.5 ایچی و رم 4 گیگابایتی از جمله مشخصات فنی در نظر گرفته شده می باشد.

با توجه به آنچه در این تصویر مشاهده می کنیم، استفاده از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت برای این گوشی هوشمند تایید شده. اما هنوز مشخص نیس که چه محلی برای قرار گیری این سنسور در نظر گرفته شده.

با توجه به حذف ناچ از صفحه نمایش، احتمال استفاده از صفحه نمایشی از جنس اولد ممکن می باشد. اگر این چنین باشد شاید هواوی بخواهد برای اولین بار در این سری از گوشی های هوشمند خود، از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره ببرد.

البته چنین اتفاقی در حد حدث و گمان می باشد و با توجه به قرار گیری این محصول در رده گوشی های هوشمند میان رده هواوی، توقع استفاده از چنین قابلیتی کمی زیادی باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود