هواوی پی 30 و پی 30 پرو بهترین گوشی های هوشمند سال 2019

هواوی پی 30 و پی 30 پرو بعد از رونمایی رسمی، با توجه به مشخصات فنی قدرتمندی که با خود به همراه داشتند، توانستند نظر بسیاری از کاربران و متخصصان این عرصه را به خود جلب کنند. پیش از این، هواوی پی 30 پرو با بهره بردن از دوربین های اصلی چهارگانه خود، به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نظر سنسور های دوربین اصلی شناخته شد و توانست بالاترین امتیاز ممکن را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند.

حال بعد از برگزاری نمایشگاه MWC شانگهای، که اکثر شرکت های آسیایی در آن حضور داشته اند، پرچمداران جدید هواوی توانستند جایزه بهترین گوشی هوشمند سال 2019 را به خود اختصاص دهند.

شاید تحریم های در نظر گرفته شده برای هواوی توسط امریکا فشار ها بسیاری را برای این ابر قدرت چینی به همراه داشت و حال نیز اخباری از لغو این تحریم ها به گوشی می رسد، اما باز هم هواوی با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و حتی در زمینه فروش این دو گوشی هوشمند خود که به عنوان دو پرچمدار شناخته می شوند و البته از قیمت بالایی نیز برخوردارند، به میزان فروش 10 میلیون دستگاهی رسیدند.

حال با وجود احتمال لغو تحریم ها و جانی دوباره که هواوی گرفته باید منتظر بود و دید آیا این شرکت چینی همانگونه که وعده داده بود، می تواند در پایان سال میلادی جاری، جایگاه سامسونگ در رتبه اول فروش گوشی های هوشمند جهانی را بگیرد یا خیر؟

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود