مقایسه دوربین شیائومی می 10 پرو و هواوی پی 40 پرو

شیائومی می 10 پرو در کنار اوپو فایند ایکس 2 پرو به عنوان قدرتمند ترین گوشی های هوشمند جهان از نظر سنسور های دوربین در صدر جدول وب سایت معتبر دگزومارک قرار گرفته اند. هنوز دگزومارک بصورت رسمی به بررسی هواوی پی 40 پرو نپرداخته اما پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند بتواند نام خود را به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نگاه این وب سایت به ثبت برساند. مقایسه دوربین شیائومی می 10 پرو و هواوی پی 40 پرو به ما نشان خواهد داد که آیا پرچمداران جدید هواوی به سلطنت شیائومی در رتبه اول دگزومارک پایان خواهد بخشید یا خیر.

مشخصات سنسور دوربین هواوی پی 40

شاید سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای هواوی پی 40 پرو به قدرتمندی سنسور های دوربین مدل پلاس نرسد. اما به عنوان یک پرچمدار همانند تمام گوشی های هوشمند سری پی هواوی، این گوشی هوشمند نیز به سنسور های دوربین قدرتمندی مجهز شده است.

یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسو 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

مشخصات سنسور های دوربین شیائومی می 10 پرو

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند سنسور های دوربین آن می باشد. برای قسمت پشتی از چهار سنسور دوربین استفاده شده.

یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ به همراه یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری هیبرید در کنار سنسور تله فوتو 12 مکاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند همانطور که می دانیم به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده و در قسمت بریدگی دایره ای شکل صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی، شاهد حضور سنسور 20 مگاپیکسلی می باشیم. سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 8K را نیز دارد.

برای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS به همراه لرزشگیر دیجیتال یا همان EIS در نظر گرفته شده.

شما را به دیدن ویدئوی مقایسه دوربین شیائومی می 10 پرو با هواوی پی 40 پرو دعوت می کنیم تا ببینیم جدیدترین پرچمدار هواوی در مقابل قدرتمند ترین گوشی هوشمند جهان از نظر سنسور های دوربین، چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد