اولین بررسی ویدیویی گوشی هوآوی Y8p در ایران / HUAWEI Y8p

در این بخش به بررسی ویدیویی گوشی میان رده هوآوی Y8p می پردازیم. لازم به ذکر است که رسانه بنچیمو اولین بررسی تخصصی گوشی هوشمند میان رده HUAWEI Y8p را منتشر می کند. با ما همراه باشید.

گوشی های میان رده معمولا با محبوبیت بیشتری روبرو می شوند. گوشی های اقتصادی که در بسیاری از موارد می توانند بیشتر نیازهای کاربران را فراهم سازند. حال در نظر بگیرید که یک گوشی میان رده در بخش های مختلف عملکرد خوبی داشته باشد. همین موضوع باعث می شود تا در کنار قیمت کم به گزینه مناسبی برای کاربران تبدیل شود.

گوشی میان رده هوآوی Y8p یکی از محصولات اقتصادی هوآوی است که در کنار قابلیت هایی همچون نمایشگر با کیفیت OLED و دوربین 48 مگاپیکسل می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. وزن بسیار مناسب 163 گرم، ارگونومیک بالا، بدنه ای زیبا با طراحی مینیمال و خوش دست بودن باعث شده تا HUAWEI Y8p به سرعت نظر ما را جلب کند.

در این بررسی ویدیویی به قابلیت های این گوشی هوشمند اشاره ای داریم و با بررسی تخصصی در بخش پردازنده و پردازنده گرافیکی، تست های حرارتی و تست صوتی تلاش کردیم تا با بهترین تجهیزات، نتیجه نهایی را به شما کاربران بنچیمو اعلام کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد