غوطه وری کامل با پرچمدار واقعی صدا؛ ساندبار سامسونگ HW-Q90R

ساندبارها محصولاتی هستند که در زندگی امروزی، فضای کمتر و صدای مناسب را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما در واقع دوستداران موسیقی و کاربران حرفه ای هیچگاه نتوانسته اند با ساندبارها ارتباطی خوبی برقرار کنند. حال سوال اینجاست که آیا این افراد صدای ساندبار جدید سامسونگ با نام HW-Q90R را شنیده اند؟

ساندبار جدید سامسونگ با نام HW-Q90R چهره ای مشابه سانبار دیگر سامسونگ یعنی HW-N950 دارد. اما این موضوع از ارزش محصول جدید سامسونگ کم نمی کند زیرا طراحی ساندبار قبلی هم در اوج هنر زیبایی شناختی و صدا سازی، وظیفه خود را به خوبی انجام می داد.

یکی از مهمترین ویژگی های این ساندبار جایگزینی کانال های مجازی صدا با کانال های واقعی با اسپیکرهای بی شمار است. ساندبار HW-Q90R با 17 اسپیکر صدایی 7.1.4 کانال را ایجاد می کند و از Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می کند. این ساندبار تنها محصولی در بازار است که نه تنها صدا را با پرتاب مستقیم ارسال می کند، بلکه 4 اسپیکر وظیفه پرتاب صدا به سمت بالا را دارند تا غوطه وری در صدا به اوج خود برسد.

سامسونگ با همکاری شرکت Harman Kardon چینش اسپیکرها را در ساندبار HW-Q90R به صورت جلو چپ و راست ، وسط ، دو طرف ، دو عقب ، دو ارتفاع جلویی ، یک جفت ارتفاع عقب و ساب ووفر چیده است. تعداد 12 منبع صوتی در کنار 17 درایو، در مجموع صدای 512 وات RMS را نیز تولید می کند. برای اطمینان از عملکرد تمام اسپیکرها، سامسونگ نوعی کالیبراسیون خودکار را به این محصول اضافه کرده است.

دو ورودی HDMI و یک خروجی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K و فناوری HDR10، ارتباطات بی سیم بلوتوث و Wi-Fi، چهار حالت صدا (گیمینگ، استاندارد، ساروند و Adaptive Sound) و کیفیت صدای 32 بیتی از دیگر ویژگی های ساندبار HW-Q90R است.

و اما در آخر باید این نکته را هم در نظر بگیرید که برای داشتن تمام ویژگی های خوب این ساندبار باید مبلغ 1498 دلار یا چیزی در حدود 25 میلیون تومان را پرداخت کنید. آیا مایل هستید این ساندبار را بخرید؟

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729