id Software نقشه های بزرگ تری برای Doom Eternal دارد

یک اکشن بزن و بکش بسیار شلوغ و وحشیانه که آدرنالین را در رگ های شما به جریان می اندازد. id Software بازی دووم را دوباره به روزهای پر شکوه خود نزدیک کرد. بعد از عرضه بازی Doom 3 که کاملا حال و هوای وحشت را به خود گرفته بود طرفداران کلاسیک حسابی دلسرد شدند، نه اینکه دووم 3 بازی بدی بود ولی خیلی با شماره های قبل تفاوت داشت. بازی Doom 2016 بسیار زیرکانه بازگشت به ریشه ها را انتخاب کرد و Doom Eternal همان شیوه موفقیت را گسترش داد.

بازی Doom Eternal یکی از مهمترین عنوان های موفق در سال 2020 بود و حالا id Software خبر از گسترش آن در سال 2021 می دهد. این استودیو یک به روزرسانی را چندی پیش منتشر کرد.

مدیر بخش توسعه بازی Doom Eternal می گوید: با نگاه به سال آینده، ما برنامه های بلند پروازانه ای را در نظر داریم. id Software اولین بسته توسعه خود را با عنوان  Doom Eternal God Ancient  منتشر کرد. در این نسخه به بهانه اکشن پر کشش و جذاب، داستان را هم ادامه داد.

طبق گفته آد دی سافت ویر قرار است God Ancient Part 2 برای سال 2021 تدارک دیده شود. در این بسته اضافه شونده قرار است داستان ادامه پیدا کند و هیولاهای جدیدتری را ملاقات کنید و آن ها را با سلاح های خود به فجیع ترین شکل نابود کنید.

در حال حاضر بازی Doom Eternal در رایانه های شخصی ، Xbox One،  PS4 و Stadia در دسترس است و هفته گذشته نسخه جدید Nintendo Switch  هم به بازار عرضه شده است. همانطور که گفته شد، به روزرسانی های کامل برای کنسول های نسل بعدی تقریباً در سال 2021 ارائه می شوند، اما در این میان بازی را می توان با Xbox S X / S و PS5 از طریق سازگاری انجام داد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024