ایمفینیکس Zero 8i معرفی شد / طراحی خاص، مشخصات فنی قابل قبول

شاید نام برند ایفینیکس به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند کمتر به گوش شما خورده باشد. اما این شرکت تا به امروز توانسته در این عرصه، مخصوصا در بخش گوشی های هوشمند میان رده عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این بار نیز شاهد رونمایی اینفینیکس Zero 8i به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که در کنار طراحی خاص و جذابش، مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی را با توجه به میان رده بودنش با خود به همراه داشت.

مشخصات اینفینیکس Zero 8i

در نگاه اول طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی توجه شما را به خود جلب می کند. صفحه نمایشی 6.85 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت. این صفحه نمایش به ناچ بسیار زیبای اینفینیتی O نیز مجهز شده.

بریدگی ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش یک سنسور  اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض را به عنوان سنسور های دوربین سلفی این گوشی در خود جای داده است. کمتر گوشی میان رده ای را دیده بودیم که همچون یک پرچمدار از دو سنسور دوربین سلفی استفاده کرده باشد.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی لوزی شکل در قسمت مرکزی می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای و دو سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه اینفینیکس Zero 8i را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده میان رده هلیو G90T شرکت مدیاتک می باشیم که به هرچه مقرون بصرفه تر شدن قیمت این گوشی هوشمند میان رده کمک شایانی کرده. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

اینفینیکس Zero 8i به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی شارژ سریع مجهز شده و قرار است با قیمت 200 دلاری روانه بازار شود. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و همچنین طراحی این گوشی، قیمت مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود