شرکت Insomniac Games بازی Resistance 4 را از مدتی پیش در دست توسعه داشت

در نسل هفتم، کنسول Playstation 3 عنوان های انحصاری بسیار خوبی را در اختیار داشت که هر کدام در ژانر خود بسیار موفق بودند. یکی از عنوان هایی که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرد، بازی Resistance بود. این بازی توسط استودیو Insomniac Games توسعه پیدا کرده بود و تا شماره سوم به اوج موفقیت خود دست پیدا کرد. اما جای خالی عنوان Resistance 4 سالهات  که احساس می شود و مشخص نیست که Sony چرا از این عنوان انحصاری محبوب دست کشیده است و ادامه آن را به کنسول های نسل جدید راهی نمی کند.

مقاومت در مقابل مقاومت

اگر نگاهی به کارنامه شرکت Insomniac Games بیاندازیم عنوان های بزرگی مانند Sunset Overdrive، Ratchet And Clank و Marvels Spidrer man را می بینیم. عنوان Resistance هم یکی از گل های سرسبد این استودیو آمریکایی است که بعد از شماره سوم، حدود یک دهه است که به دست فراموشی سپرده شده است. اگر که عنوان مقاومت را تجربه نکرده اید، می تواند زمان مناسبی باشد که به سراغ این عنوان ارزشمند بروید.

اما اخیرا شایعاتی پیرامون اینسومنیاک گیمز پیچیده است که این مساله را عنوان می کند که بازی مقاومت 4 توسط این شرکت در دست ساخت بوده است که بنا به دلایلی این پروژه به بن بست خورده است.

Sony Interactive Entertainment بنا به دلایل نامشخصی دستور توقف این پروژه را می دهد. در طی سالیان اخیر هم طرفداران Playstation به دنبال جایگزینی برای این عنوان بودند. بعضی از منابع خبری این مساله را ذکر می کنند، در دوره ای که مقاومت 4 در دست توسعه بود عنوان هایی مانند Killzone: Shadow Fall، Horizon: Zero Dawn، Days Gone و The Last Of Us در مراحل انتشار خود بر روی این پلتفرم بودند. با توجه به اینکه تمامی این عناوین با تم آخرزمان بودند، تولید و انتشار مقاومت 4 می توانست تحت الشعاع این عناوین مطرح قرار بگیرد.

در این بین بازی مقاومت 4 بسیار شبیه به عنوان محبوب The Last Of Us بود و سونی هم این را نمی خواست که هیچ چیزی به عنوان آخرین از ما آسیب وارد کند. طبق چنین فرایندی سونی تصمیم به توقف این پروژه گرفت.

به هر حال امیدوار هستیم که دوباره این بازی محبوب مراحل توسعه خود را دوباره از سر بگیرد و در نسل جدید بتوانیم شاهد ادامه این عنوان آخرزمانی باشیم.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد