مقایسه سرعت آیفون SE 2020 و آیفون 11

مقایسه سرعت آیفون SE 2020 با آیفون 11 را این بار در نظر گرفته ایم. دو گوشی هوشمندی که به قدرتمند ترین پردازنده این شرکت مجهز شده اند. در این ویدئو خواهیم دید که کدامیک از این دو گوشی هوشمند در حالی که از پردازنده ای مشابه بهره برده اند عملکرد بهتر و سریع تری را از خود به نمایش می گذارند.

اپل بعد از مدت ها بعد از آیفون SE نسل اول تصمیم به رونمایی گوشی هوشمند میان رده جدید آیفون SE 2020 گرفت. این گوشی هوشمند از نظر ظاهر شباهت بالایی به طراحی در نظر گرفته شده با آیفون 8 دارد. اما نقطه برتری SE 2020 پردازنده در نظر گرفته شده برای آن می باشد.

پردازنده A13 بایونیک که اولین بار برای گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 مورد استفاده قرار گرفت، توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. پردازنده ای که حتی توانست در بنچمارک های گرفته شده امتیاز بهتری را به نسبت پردازنده های قدرتمند کوالکام کسب کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای SE 2020 می توان به رم 3 گیگابایتی نه چندان قدرتمندش اشاره کرد که البته بهره بردن از سیستم عامل iOS به خوبی ضعف رم ضعیف این گوشی هوشمند میان رده پوشش می دهد.

در مقایسه با آیفون 11، این گوشی هوشمند میان رده قیمت ارزان تری را به خود اختصاص داده. هرچند اگر بخواهیم مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند میان رده اندرویدی داشته باشیم، SE 2020 گوشی گران قیمتی محسوب می شود. شما می توانید این گوشی میان رده با قیمت 399 دلار برای مدل 64 گیگابایتی (قیمت حدودی 12 میلیون تومان در بازار ایران) خریداری کنید.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود