ویوو جدیدترین و قدرتمند ترین شارژر 120 واتی خود را معرفی کرد

زیر برند iQOO که به عنوان یک برند گیمینگ برای گوشی های هوشمند ویوو در نظر گرفته شده، تا به امروز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته. بی شک برای طرفداران گوشی های هوشمند گیمینگ، بسیار مهم است که مدت زمان کوتاه تری را برای شارژ اسمارتفون خود تلف کنند. به همین منظور امروز در رویدادی رسمی ویوو از جدیدترین و البته قدرتمند ترین شارژر کابلی خود با توان 120 واتی پرده برداری کرد.

در این مدت با توجه به اخبار منتشر شده، مطلع شدیم که بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، بخصوص شرکت های چینی، به تکنولوژی شارژر های قدرتمند کابلی دست پیدا کردند. برای مثال ریلمی نیز قصد دارد برای گوشی های هوشمند جدید خود از شارژر های 120 واتی استفاده کند.

این شارژر قدرتمند ویوو قادر خواهد بود تا یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 15 دقیقه به شارژ 100 درصدی برساند. از نکته های جالب توجه دیگر  این شارژر توانایی شارژ 50 درصدی باتری در مدت زمان بسیار کوتاه 5 دقیقه ای می باشد.

در مجموع این رویداد در مدت 15 دقیقه برگزار شد و در ابتدا نسخه دمو این شارژر شروع بع شارژ باتری 4000 میلی آمپر ساعتی کرد و در پایان نیز همانطور که گفتیم در این مدت زمان توانست باتری در نظر گرفته شده را بصورت کامل شارژ کند. ویوو قصد دارد تا جدیدترین گوشی هوشمند سری iQOO خود را به همراه این شارژر فوق قدرتمند رونمایی کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود