شایعه شده بازی Prey 2 توسط Arkane Studios در حال ساخت است

هاروی اسمیت اعلام کرده که مشغول یک پروژه جدید در Arkane Studios است و البته بسیار محرمانه خواهد بود. هاروی اسمیت مدیریت استودیو آریکن را بر عهده دارد و در پروژه های بسیار بزرگ و موفقی حضور داشته است. استودیو Arkane در سال 2017  سعی کرد با استفاده از عنوان Prey عنوان متفاوتی را به نسبت نسخه کلاسیک خود بسازد. این واقعیت وجود دارد که Prey جدید به نسخه کلاسیک هیچ شباهتی نداشت ولی کاملا جایگاه خود را تعریف کرد و توانست نمرات خوبی هم دریافت کند. اما چه زمانی بازی Prey 2 ساخته می شود؟

از طرف دیگر استودیوی Arkane Lyon در حال کار بر روی Deathloop است. هاروی اسمیت تأیید کرد که وندال در حال کار بر روی پروژه کاملا جدید است و استودیوی تگزاس این کار بر عهده دارد، در حالی که شعبه فرانسوی Arkane  در حال توسعه Deathloop است که در ماه مه به PC می آید.

نقل قولی از صحبت های اسمیت:

در پایان Dishonored 2 دوباره به جایگاه اصلی خودم برگشتم. من در Deathloop نیستم، من در پروژه دیگری حضوری دارم و با بچه هایی کار می کنم که Dishonored  و Prey را ساختند.

همچنین هنگامی که از او پرسیده شد که آیا علاقه مند هستید روی Deathloop کارکنید، او جواب داد:

من فکر می کنم این بسیار هیجان انگیز خواهد بود که ما با توجه به روحیه بچه های تیم و شور و نشاط آنها نسبت به ایجاد گیم پلی و هنر، سناریوها یک کار شگفت انگیز ارائه دهیم.

تیم Human Head Studios که بازی اصلی Prey را ساخته بود در سال 2019 تعطیل شد اما Bethesda به همه اعضای آن پیشنهاد کار داد و به طور متمرکز استودیوی Roundhouse را تأسیس کرد. همچنین، مایکروسافت اکنون مالک بتسدا و تمام شرکت های تابعه آن است، بنابراین جالب است که ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود.

خوب شما چه فکر می کنید؟ بازی Prey 2 بالاخره در چه زمانی ساخته خواهد شد؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد