Leitz Phone 1 با سنسور دوربین یک اینچ و مشخصات قدرتمند معرفی شد

چندی پیش بود که شاهد رونمایی شارپ Aquos R6 به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان بودیم که به سنسور دوربینی با ابعاد 1 اینچی مجهز شده بود. حال شرکت Leica اسمارتفون Leitz Phone 1 را با بهره بردن از چنین سنسور دوربین قدرتمندی، روانه بازار کرده است. این گوشی هوشمند تقریبا از مشخصاتی مشابه با شارپ Aquos R6 بهره برده با این تفاوت که این اسمارتفون قدرتمند این بار ظاهر زیبا تری را با خود به همراه دارد.

Leitz Phone 1

همانطور که اشاره کردیم، مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مشابه با شارپ Aquos R6 بوده و تنها تفاوت هایی را در بخش طراحی شاهد بودیم. در نمای رو به رویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن 1260×2730 پیکسلی از نوع اولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که در کنار طراحی زیبا، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 240 هرتز را نیز دارد.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 12.6 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم،  این گوشی هوشمند به سنسور دروبین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و ابعاد 1 اینچی مجهز شده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم همانند شارپ Aquos R6، این اسمارتفون دست پر وارد میدان رقابت شده و به جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شده است. پردازنده که در حال حاضر با توجه به نتایج بنچمارک به دست آمده، به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود.

رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. تمام مشخصات سخت افزاری به همراه صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزسانی 240 هرتز نشان از آن دارد که Leitz Phone 1 در بخش گیم پلی نیز می تواند عملکرد خیره کننده ای را به نمایش بگذارد. این گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و توانایی پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 را دارد و قرار است با قیمت نجومی 1700 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود