انتشار بنچمارک گیگ بنچ گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با پردازنده اسنپدراگون 888

لنوو توانسته است در زمینه گوشی های هوشمند گیمینگ با معرفی اسمارتفون های بسیار با کیفیتی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. این در حالی می باشد که چندی پیش شاهد رونمایی ردمجیک 6 و 6 پرو به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند گیمینگ بودیم که مشخصات قدرتمندی را با خود به همراه داشتند. حال لنوو Legion 2 Pro قرار است بزودی رونمایی شود و بنچمارک گیگ بنچ این گوشی هوشمند گیمینگ بصورت رسمی منتشر شده.

بدون شک در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی، جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 توانسته است عملکرد بسیار خوبی را در مقایسه با پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی به نمایش بگذارد. بسیاری از گوشی های هوشمند گیمینگ قرار است از این پردازنده قدرتمند 5 نانومتری استفاده کنند و ردمجیک 6 و 6 پرو هم به این پردازنده مجهز شده اند.

حال با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، لنوو Legion 2 Pro نیز قرار است از این پردازنده قدرتمند بهره مند شود. اما جدیدترین بنچمارک منتشر شده از این گوشی گیمینگ نشان می دهد که لنوو توانسته است علمکرد بسیار خوبی را از این پردازنده قدرتمند کسب کند. این گوشی گیمینگ با پردازنده اسنپدراگون 888 توانست در تست بنچمارک گیگ بنچ امتیاز 1129 در بخش تک هسته ای و امتیاز 3763 در بخش چند هسته ای را کسب کند.

در تست های بنچمارک قبلی گیگ بنچ کمتر شاهد چنین امتیاز هایی بودیم که نشان از عملکرد بسیار خوب و البته قدرتمند این گوشی هوشمند گیمینگ می دهد. لنوو از فن های بسیار قدرتمند و خنک کننده بسیار پیشرفته ای برای این گوشی گیمینگ استفاده خواهد کرد که بی شک تاثیر بسزایی در هرچه بهتر شدن عملکرد این پردازنده قدرتمند خواهد داشت.

اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند گیمینگ منتشر نشده، اما می دانیم که صفحه نمایش در نظر گرفته شده توانایی ارئه  نرخ بروزرسانی بسیار خوب 144 هرتزی را خواهد داشت و به پنل امولد نیز مجهز می شود. باید منتظر بود و دید که لنوو Legion 2 Pro در مقایسه با گوشی های هوشمند گیمینگ شرکت های دیگر چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !