گوشی گیمینگ لنوو Legion به قدرتمند ترین شارژر جهان مجهز می شود

مدتی بود که خبری از گوشی های هوشمند لنوو نبود. این در حالی می باشد که در سال 2018 شاهد عملکرد خوب این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند میان رده بودیم. اما مدتی است که این شرکت تمرکز خود را به بخش لپ تاپ های خود اختصاص داده و واقعا هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. این بار اما لنوو Legion قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت در سال جاری رونمایی شود و مشخصات جالبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

در میان شرکت های گوشی های هوشمند و بخصوص شرکت های چینی بحث رکورد شکنی در هر زمینه تبدیل به یک چالشی جالب شده. اوپو فایند ایکس 2 پرو را باید به عنوان یکی از بهترین پرچمداران حال و حاضر دنیا دانست. این گوشی هوشمند به شارژر قدرتمند 65 واتی شارژ سریع مجهز شده بود. این شارژر قادر است تا در مدت زمان 38 دقیقه باتری 4260 میلی آمپری اوپو فایند ایکس 2 پرو را به شارژ 100 درصدی برساند.

البته لازم به ذکر است که برای اینکه باتری بتواند چنین میزان بالایی از توان ورودی را از سمت شارژر تحمل کند، از دو سلول برای باتری استفاده شده. حال لنوو Legion قرار است رکورد شارژر اوپو فایند ایکس 2 را جا به جا کند. از مدتی پیش لنوو با انتشار پوستر هایی این سوال را داشت که آیا شارژر 55 واتی برای گوشی های هوشمند کافی است؟

حال مطلع شده ایم که این گوشی هوشمند گیمینگ جدید لنوو قرار است به شارژر قدرتمند 90 واتی شارژ سریع مجهز شود. بار دیگر نیز قدرتمند ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 قرار است لنوو Legion را همراهی کند.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود