ال جی اولین تلویزیون OLED 8K در جهان را راهی بازار کرد

ال جی به عنوان مهمترین تولیدکننده تلویزیون های OLED در جهان، این بار اولین تلویزیون OLED 8K را راهی بازار کره جنوبی کرد.
تلویزیون ال جی مدل 88Z9 برای اولین بار در بازار کره جنوبی راهی بازار شده است و در سه ماهه سوم سال میلادی در آمریکا و اروپا در دسترس قرار می گیرد. این تلویزیون با ابعاد 88 اینچ دارای رزولوشن 4320×7880 پیکسل است و باید خریداران برای داشتن این محصول مبلغ 38 هزار یورو را پرداخت کنند اما پیش فروش این تلویزیون تنها با اندکی بیشتر از 30 هزار دلار به دست خریداران می رسد.

این تلویزیون به عنوان بزرگترین محصول ال جی و اولین OLED 8K در این رده از محصولات، تجربه دیداری متفاوتی را برای کاربران ارائه می کند. نمایشگری با بیش از 33 میلیون پیکسل که نهایت دقت در تصویر، کیفیت عالی، دقت بالا در نمایش رنگ ها، کنتراست بی نهایت و نمایش واقعی رنگ مشکی را پدیدار می سازد.


پردازش تصویر در این تلویزیون توسط نسل دوم پردازنده های هوشمند ال جی به نام α9 Gen 2 8K انجام می شود. این پردازنده کیفیت تصویر و صدا را با تکنولوژی یادگیری عمیق و دسترسی به یک پایگاه اطلاعاتی گسترده به یک تجربه بصری عالی تبدیل می کند. این تراشه برای بهینه سازی محتوا با شناسایی کیفیت منبع و اجرای بهترین الگوریتم، نمایش تصاویر حیرت انگیز واقعی را تضمین می کند.
ویژگی های صوتی در این تلویزیون با الگوریتم های هوشمند، صدای دو کانال را به صدای 5.1 کانال مجازی تبدیل می کند. یادگیری عمیق، با تحلیل محتوای منبع به منظور تولید جلوه های صوتی پیشرفته در فیلم ها، باس عمیق تر موسیقی و صداهای واضح تر در رویدادهای ورزشی را بهبود می بخشد. تلویزیون جدید ال جی با پشتیبانی از HDMI 2.1 به کاربران اجازه می دهد که محتوای 8K را با سرعت 60 فریم در ثانیه تماشا کنند.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ