مانیتور گیمینگ UltraGear 27GN950 ال جی یک محصول ایده آل

شرکت ال جی جدیدترین عضو از UltraGear خود را با نام 27GN950 معرفی کرد. این مانیتور گیمینگ یکی از برترین مانیتورها در زمینه دقت و سرعت نمایش رنگ ها است. اما این مانیتور به ویژگی های جذاب تر دیگری هم مجهز شده است که سطح توقع گیمرها را چند پله جابجا می کند.مانیتور گیمینگ 27GN950 اولین مانیتور 27 اینچ IPS دنیا است که به رزولوشن 4K و ویژگی GTG مجهز شده است. این مدل جایگزینی برای مانیتور 27GL850 است که در سال 2019 به عنوان یکی از برترین مانیتورهای گیمینگ جهان شناخته می شد.

مانیتور جدید ال جی تاکید ویژه ای بروی GTG بودن سریع دارد. در واقع این واژه مخفف Gray to Gray است. به این معنی که مانیتور 27GN950 می تواند رنگها را در سریعترین زمان و البته دقت بالا به نمایش در آورد. نمایش رنگ ها در ساب پیکسل ها اگر از سرعت بالایی برخوردار باشد دیگر با تصاویر روح مانند روبرو نیستیم. پوشش 98 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را هم برای غوطه وری گیمرها در فضای گیم پلی به ویژگی های این مانیتور اضافه کنید.

به لصف استفاده از فناوری VESA Display Stream Compression یا DSC پنل استفاده شده در این مانیتور می تواند رنگ ها را با عمق عالی 10 بیت به نمایش در آورد. البته بریا رسیدن به چنین عمق رنگی حتما باید از کابل DisplayPort استفاده کرد. از دیگر ویزگی های این مانیتور می توان به VESA DisplayHDR 600 اشاره کرد که در صورت موجود بودن محتوا هم نمایش رنگ ها بهبود می بخشد و هم نهایت روشنایی آن افزایش می یابد.

در مانیتور 27GN950 نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه، پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و نورپردازی RGB به نیازهای گیمرها پاسخ مثبتی می دهد.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد