ال جی امسال یک میلیون تلویزیون 48 اینچی OLED تولید خواهد کرد

با تمام مشکلاتی که تلویزیون های OLED برای کاربران سراسر دنیا به وجود آوردنده اند، همچنان شاهد افزایش تولید این نوع تلویزیون هستیم. شاید یکی از مهمترین دلایل این افزایش فروش، بازی های رایانه ای باشند که با تلویزیون های OLED جذابیت بصری فوق العاده ای را ایجاد می کنند. حال پس از موفقیت فروش مدل های 48 اینچ OLED، شرکت ال جی قصد دارد تا در سال 2021 تولیدات خود را به بیش از 4 برابر افزایش دهد.

ال جی دیسپلی قرار است در سال 2021 تولید تلویزیون های 48 اینچ OLED را به یک میلیون دستگاه افزایش دهد. این در حالی است که در سال 2020 ال جی تنها 220 هزار تلویزیون مشابه را تولید کرد. پیش از این کوچکترین تلویزیون OLED دارای ابعاد 55 اینچ بود اما پس از آن ال جی مدلی 48 اینچ را روانه بازار کرد. پس از آن سونی هم به جرگه تولید این نوع تلویزیون پیوست.

نکته جالب این است که چنان محبوبیت مدل های 48 اینچ OLED زیاد شده است که فروشندگان مدل های 55 ینچ را با تخفیف به فروش می رسانند. حتی در بعضی مواقع قیمت مدل 55 اینچ کمتر از مدل 48 اینچ OLED است. ال جی پس از موفقیت مدل OLED48CX به این فکر است تا مدل ها جدید بیشتر با ویژگی های برتر را به دست مشتریان و بخصوص گیمرها برساند.

موفقیت تلویزیون های OLED خصوصاً با معرفی کنسول های نسل 9 و کارت گرافیک های جدید انویدیا و AMD بیش از پیش شد. همیثن موضوع باعث شد تا شرکت ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده این نوع پنل، به جایگاه ویژه ای دست یابد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد