شیائومی می 11 بدون شارژر معرفی می شود

شیائومی می 11  به همراه می 11 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت معرفی شوند و تا به امروز شایعات زیادی از این پرچمداران جدید منتشر شده است. اما در این میان امروز مدیر عامل شیائومی خبر جالبی را منتشر کرده که همگان را شگفت زده کرد. شیائومی قرار است رویه همانند اپل را برای پرچمداران جدید خود در پیش گیرد.

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به عنوان جدید ترین پرچمداران این شرکت با بهره بردن از مسخصات فنی قدرتمند رونمایی شدند اما اپل برای اولین بار این گوشی های هوشمند را بدون آداپتور و کابل شارژر روانه بازار کرد و دلیل جالبی برای این تصمیم خود داشت. امروز نیز Lei Jun مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که خبری از شارژر در جعبه های پرچمداران جدید این شرکت نخواهد بود و همانند اپل دلیل این اتفاق را حمایت از محیط زیست اعلام کرد.

گویا این بهانه ای شده برای شرکت ها تا هزینه های خود را به حداقل میزان ممکن برسانند و از سمتی نیز هزینه های کاربران با توجه به اینکه مجبور به خرید شارژر به عنوان لوازم جانبی خواهند شد افزایش پیدا کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات پرچمدار جدید شیائومی.

مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو

اطلاعات دقیقی ار ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می دانیم که قرار است شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایش با رزولوشن QHD پلاس و نرخ بروزرسانی 120 هرتز باشیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز پیش بینی می شود که از ناچ اینفینیتی O استفاده شود که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

در بخش سنسور های دوربین نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پیش بینی می شود که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید این سونی این گوشی هوشمند را همراهی کند. همانطور که اشاره کردیم در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو نیز خواهیم بود و این گوشی هوشمند در کنار بهره بردن از سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی، به سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو نیز مجهز خواهد شد.

اما در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده این پرچمدار قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام مجهز شود. پردازنده ای 5 نانومتری که توانست در تست های بنچمارک بالاترین امتیاز را در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی به خود اختصاص دهد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود