بازی Monster Hunter به موبایل می آید

تجربه کردن بازی های بزرگ در پلتفرم کوچک موبایل دیگر امری طبیعی شده است و حالا هم شرکت بزرگ Capcom خبر از ساخت بازی Monster Hunter برای موبایل داده است.

شکار هیولا در موبایل

گروه TiMi Studio (TiMi) و شرکت Capcom با هم متحد می شوند تا یک بازی موبایل جدید را برای سری نمادین Monster Hunter به شما ارائه دهند، البته در پلتفرم موبایل.

این بازی که در حال حاضر در حال توسعه است، شما را به شکار هیولاهای عجیب و غریب دعوت می کند و قرار است در نسخه موبایل تجربه جدیدی را داشته باشید.

سری بازی Monster Hunter در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و محبوبیت آن در بین هوادارن افزایش چشمگیری پیدا کرده است. شاید که خود Capcom هم فکر نمی کرد که عرضه Monster Hunter Rise یک شگفتی عجیب را ایجاد کند و تا این حد شکار هیولاها جذاب باشد.

شرکت کپکام در چند سال اخیر پل های ارتباطی مختلفی را با انواع مخاطب ایجاد کرده است، بطوریکه چند روز پیش از پلتفرم PC به عنوان پایگاه اصلی خود نام برده بود و حالا قصد عرضه مانستر هانتر را برای موبایل دارد. این عملکرد نشان می دهد که کپکام قصد مخاطب های بیشتری را برای IPهای خود دارد و پلتفرم دیگر هیچ اهمیتی برای آن ندارد.

این اولین همکاری بین TiMi و Capcom ترکیبی از تجربیات و نقاط قوت هر دو طرف است. این به Monster Hunter اجازه می ‌دهد تا به پلتفرم‌های جدید آورده شود و به شکارچیان در سراسر جهان چه قدیمی و چه جدید این آزادی را می‌دهد تا به شکلی که می‌خواهند، در هر کجا و در هر زمان شکار کنند.

با توجه به تجربیات و عملکرد هر دو توسعه دهنده، می توانیم انتظار داشته باشیم که با یک عنوان بسیار باکیفیت روبرو می شویم. اما مشخص نیست که این عنوان ادامه شماره های کنسولی خواهد بود یا اینکه مسیر جدیدی را برای این فرنچایز ایجاد خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا اخبار جدید برای نسخه موبال مانستر هانتر را ببینیم.

آیا شما هم از علاقه مندان به سری بازی Monster Hunter هستید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024