جعبه گشایی جذاب موتورولا Edge پلاس گل سر سبد گوشی های هوشمند موتورولا

موتورولا Edge پلاس به عنوان جدیدترین و قدرتمند ترین پرچمدار این شرکت بصورت رسمی معرفی شد. ازجمله مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این پرچمدار می توان به سنسور های دوربین آن که به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی نیز مجهز شده اشاره کرد. پیش از مشاهده ویدئو آنباکس این اسمارتفون، نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده.

مشخصات موتورولا Edge پلاس

در همان ابتدا طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. صفحه نمایشی که به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده و در قسمت های کناری نیز شاهد خمیدگی زیبای صفحه نمایش می باشیم.

صفحه نمایشی 6.7 اینچی با پنل امولد که توانایی ارائه رزولوشن 1080 پیکسل پلاس و نیز نرخ برزورسانی 90 هرتز را دارد. بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O نیز در قسمت بالایی گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 25 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کرده ایم، سنسور های دوربین قدرتمندی موتورولا Edge پلاس را همراهی می کند. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال در  کنار سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای و سنسور TOF، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور اصلی 108 مگایپسکلی به تکنولوژی 4 در 1 مجهز شده و تصاویری با کیفیت 27 مگاپیکسلی را به شما ارائه می کند. از دیگر قابلیت های دوربین این پرچمدار، ضبط ویدئو با کیفیت 6K و 8K می باشد.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، شاهد حضور قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 بودیم. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا موتورولا Edge پلاس توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز داشته باشد. از دیگر مشخصات سخت افزاری قدرتمند در نظر گرفته شده می توان به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

این پرچمدار قدرتمند، به باتری 5000 میلی آمپری به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده. موتورولا ادعا داشته که این باتری توانایی ارائه طول عمر مفید دو روزه را با یک بار شارژ خواهد داشت. موتورولا Edge پلاس قرار است با قیمت نجومی 1199 یورو روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود