ویدئو رسمی موتورولا وان هایپر با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ آپ

موتورلا از اولین گوشی هوشمند خود با نام وان هایپر با بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ پرده برداری کرد. این در حالی می باشد که از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش بدون ناچ آن اشاره کرد.

مشخصات موتورولا وان هایپر

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس مجهز شده است. بهره بردن از چنین صفحه نمایشی سبب شده تا قابلیت امنیتی و کاربردی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ باعث شده تا صفحه نمایش این گوشی هوشمند بیش از 90 درصد نمای جلویی را به خود اختصاص دهد.

همانطور که گفتیم موتورولا وان هایپر اولین گوشی هوشمند این شرکت می باشد که به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است. برای دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

در قسمت پشتی اما تنها دو سنسور برای دوربین اصلی استفاده شده. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

یکی از قابلیت های قدرتمند سنسور اصلی، عکاسی در شب و نور کم می باشد که با توجه به نمونه تصاویر به ثبت رسیده شاهد عملکرد خوبی از این سنسور بوده ایم.

از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به پردازنده میان رده اسنپدراگون 675 به همراه رم 4 گیگاباینی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. باتری قدرتمند 4000 میلی امپری نیز توانایی پشتیبانی از شارژر 45 واتی مجهز به شارژ سریع را خواهد داشت. البته در حعبه این گوشی هوشمند شارژر 15 واتی قرار گرفته و شارژر 45 واتی را می توان به عنوان لوازم جانبی این گوشی هوشمند خریداری کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد