ربات هوشمند ضد عفونی کننده AI-UVC شرکت MSI به کمک کادر درمان آمد

شیوع ویروس کرونا و واکنش زنجیره ای آن تقریباً به کلیه صنایع جهان از جمله حمل و نقل، جهانگردی، غذا، تولیدات و غیره خسارت جدی وارد کرد. یکی از مهمترین مشکلات موجود در زمینه ویروس کرونا، عدم تعادل بین تعداد پزشکان یا کادر درمان و تعداد بیماران است. همین موضوع باعث شده تا تقاضای محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در کمک به درمان افزایش یابد. شرکت MSI در یک سرمایه گذاری مشترک بایکی از آزمایشگاه های تشخیص کیفیت هوای داخلی در زمینه ایمنی و بهداشت ربات هوشمندی را طراحی و تولید کرده اند تا فضای داخلی مکان های فاقد تهویه مناسب را ضدعفونی کند.

موضوع بهبود یا کاهش آلودگی های موجود در هوای بیمارستانها سالهاست که مورد بحث است و همچنان از نظر بهداشت و سلامت مردم مسئله مهمی برای بیمارستانها و شبکه های درمان است. ربات ضد عفونی کننده AI-UVC که توسط MSI رونمایی شد، از طریق ترکیب نوآورانه به همراهی سرورهای پزشکی، اختراعی است که می تواند هر لحظه به انجام وظیفه ضدعفونی و نظافت کمک کند. انتظار می رود که این ربات به عنوان یک ضرورت روزمره برای بیمارستان ها و کلینیک ها در انجام وظیفه ضد عفونی ظاهر شود.

ربات ضد عفونی کننده AI-UVC شرکت MSI می تواند ساعت ها بدون توقف پس از فعال شدن کار کند. چندین مجموعه از اشعه ماوراء بنفش که می تواند حداکثر 160،000μWs / cm2 را به عنوان ظرفیت تعیین شده برای ضدعفونی کردن مکان های مختلف ارائه کند، در این ربات قرار گرفته است. این ربات می تواند عملکرد ضدعفونی کردن را در مکان های عمومی با تراکم بالا که تهویه ضعیفی دارند مانند بیمارستان ها و کلینیک ها و غیره انجام دهد. همچنین این ربات هوشمند می تواند به عنوان دیوار باکتریواستاتیک عمل کرده تا مکان مورد نظر را از ورود هوای نا سالم در امان نگه دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این ربات هوشمند نظارت بر کیفیت هوا در بیمارستان ها، کلینیک ها و هر مکان دیگری است تا اپیدمی درمان را راحت تر سازد.

شرکت MSI سالها است که خود را به تحقیق و توسعه فناوری ربات های هوشمند در زمینه سرویس های مختلف متعهد کرده است به طوری که سال گذشته توسط هتل های معتبر که از این سرویس های هوشمند استفاده می کردند با تمجید و اعتبار روبرو شد. بدیهی است که استفاده از ربات های هوشمند پزشکی مانند ربات ضد عفونی کننده AI-UVC حتی در مکان های عمومی هم می تواند به کاهش سرعت ابتلا یا تسریع در درمان کمک کند. دانش فنی MSI در این سالها، اینبار به شکل دیگری خود را نشان می دهد تا نشان دهد حتی یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه قطعات سخت افزاری و تجهیزات گیمینگ هم می تواند در درمان و سلامت جامعه تاثیر گذار باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد