ام اس آی مادربردهای سری A520 را معرفی کرد

ام اس آی مادربردهای جدید سری A520 را معرفی کرد. مادربردهای جدید مبتنی بر چیپ ست A520 به عنوان جانشینی برای A320 هستند که ویژگی های مختلفی را برای میزبانی از پردازنده های سری 3000 و سری 4000G ارائه می کنند.

شرکت تایوانی ام اس آی در بخش مادربردهای مبتنیبر سوکت AM4 بسیار خوش درخشید و توانست سهم گسترده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. اینک نوبت مادربردهای سری A520 است تا با پردازنده های اقتصادی اما قدرتمند فعالیت خود را آغاز کنند. مادربردهای مبتنی بر چیپ ست A520 از خطوط PCIe 4.0 پشتیبانی نمی کنند اما ارتقائی در بخش خطوط PCIe 3.0 داشته اند تا نسبت به مادربردهای A320 از سرعت و قدرت بیشتری برخوردار باشند.

همانطور که گفتیم مادربردهای سری A520 از پردازنده های 7 نانومتری نسل 3 رایزن و Ryzen 4000 G پشتیبانی می کند اما بهترین انتخاب برای این نوع مادربردها پردازنده های Ryzen 3 یا Ryzen 3 PRO است. یکی از مادربردهای A520 ام اس آی از سری MAG است تا با میزبانی از پردازنده های سری Ryzen 3 PRO و فناوری های اختصاصی، بتواند نهایت کارایی را برای کاربر فراهم سازد.

ام اس آی تاکید کرده است که فناوری های اختصاصی DDR4 Boost در کنار پروفایل A-XMP می تواند فرکانس رم ها را در این مادربرد تا 4600 مگاهرتز هم در نظر بگیرد. علاوه بر این تمام مادربردهای A520 ام اس آی دارای PCB شخصی سازی شده با مس ضخیم تر هستند تا پایداری و عملکرد بهتری را ارائه کنند.

مادربرد MAG A520M VECTOR WIFI با استفاده از هیت سینک کاربردی در بخش VRM، چیپ ست و حتی درگاه M.2 حداکثر کارایی را با افزایش پایداری تضمین می کند. در بخش شبکه استفاده از Wi-Fi AC 3168 و Gigabit LAN تجربه مناسبی را در این بخش فراهم می کند. همچنین در قسمت پنل I/O پورت HDMI و DisplayPort قادر است تا از APU پردازنده های جدید به خوبی پشتیبانی کند.

اما در بین این مادربردها سری PRO مبتنی بر چیپ ست A520 گزینه مناسبی برای کاربردی های اداری و تجارت است. در این مادربردها سعی شده است تا در کنار صرفه جویی در هزینه، امکانات مناسب این کاربری ها را در دسترس قرار دهد. سه مادربرد A520M PRO / A520M -A PRO / با فرم فکتور Micro-ATX به درگاه M.2 با فناوری Turbo M.2 Gen3 و پورت HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K مجهز هستند. مادربرد A520M PRO-C DASH برای شرکت ها و مراکز تجاری ساخته شده است تا نیاز کاربر را برای پورت های چاپگر، پورت COM و DASH LAN برآورده کند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود