ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM31 LIGHTWEIGHT WIRELESS معرفی شد

بر خلاف کارت گرافیک ها که هر سال رو به بزرگ شدن و سنگین شدن هستند، بقیه قطعات و تجهیزات جانبی مسیر تکامل بهتری را انتخاب کرده اند. بعد از تجربه CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS، ام اس آی سعی کرده تا نسخه های دیگری از ماوس های گیمینگ بی سیم با تکنولوژی ساخت جذاب را عرضه کند. اکنون ماوس گیمینگ CLUTCH GM31 LIGHTWEIGHT WIRELESS پیش روی ما است تا نگاهی بهتر به آن داشته باشیم.در نمایشگاه معتبر CES 2023 بود که ام اس آی طوفانی به پا کرد. از قطعات سخت افزاری مختلف تا مانیتور و لپ تاپ و تجهیزات جانبی مثل ماوس گیمینگ و مودم های جدید این شرکت، بسیار چشم گیر ظاهر شدند. ماوس گیمینگ بی سیم CLUTCH GM31 LIGHTWEIGHT یکی از محصولاتی بود که در طول این نمایشگاه معرفی شد. در واقع هدف ام اس آی از ساخت این محصول، کاربران یا گیمرهایی با دستان کوچک تا متوسط است که به دنبال ماوسی بی سیم با تاخیر کم و طول عمر باتری عالی 110 ساعت هستند. البته وجود ویژگی های جذاب در این ماوس گیمینگ بی سیم را نباید نادیده گرفت.

ماوس CLUTCH GM31 LIGHTWEIGHT WIRELESS از همان متریال پلاستیک سبک وزن با کیفیت ساخت بالا استفاده کرده، تا وزن کم 73 گرمی را به آن هدیه دهد. وزن کم منجر به حرکت سریع و بدون زحمت می شود تا تجربه ویژه ای از گیم پلی و محیط ویندوز را به دست آورید. شاسی مستحکم اما کوچک، وزن کم، ارتباط بی سیم و اسکیت های 100 درصد PTFE خالص از مهمترین ویژگی های ساختاری است.

این ماوس گیمینگ بی سیم با جدیدترین فناوری بی‌سیم 2.4G، ورودی‌ها را تنها با سرعت 1 میلی‌ثانیه ارسال می‌کند که منجر به حرکت نرم و پایدار ماوس در طول مسابقه می‌شود. عمر باتری با یک بار شارژ کامل تا 110 ساعت دوام می آورد. داک شارژ گنجانده شده با قرار دادن آسان ماوس روی آن، تجربه شارژ راحت و کاربرپسند را فراهم می کند. گیمرهایی که باید سریعتر به بازی برگردند می توانند پس از 10 دقیقه شارژ تا 7 ساعت عمر باتری داشته باشند. از طرف دیگر، آنها می توانند با اتصال کابل USB-C موجود به طور مستقیم از ماوس استفاده کنند. البته طول عمر باتری ارائه شده ممکن است بسته به استفاده و شرایط محیطی متفاوت باشد.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM31 LIGHTWEIGHT WIRELESS به سنسور PIXART PAW-3311 مجهز شده که قادر به ارائه نهایت حساسیت 12000 DPI و ردیابی حرکت 300 IPS است. سوئیچ های OMRON با طول عمر 60 میلیون کلیک، پشتیبانی از شخصی سازی کلیدها، دانگل USB، پایه شارژ اختصاصی با جایگاه قرارگیری دانگل و کابل Type-C به Type-A از دیگر موارد قابل ذکر است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !