معرفی سه مانیتور گیمینگ MSI با مشخصات حرفه ای و طراحی جذاب

معرفی سه مانیتور گیمینگ MSI با مشخصات حرفه ای و طراحی جذاب

در شرایط گسترش و شیوع کرونا ویروس، سه مانیتور گیمینگ MSI با مشخصات حرفه ای و طراحی جذاب معرفی شدند. هر سه مانیتور از سری Optix هستند و در ابعاد مختلف و مشخصات فنی متنوع تولید می شوند. کمپانی تایوانی ام اس آی که تا کنون با تولید چند صفحه نمایش گیمینگ حرفه ای در بازارهای جهانی ظاهر شده، در این زمینه به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است.

اولین مانیتور گیمینگ MSI که به تازگی معرفی شده، مدل Optix G241 نام دارد و همانطور که از نامش پیداست، به یک پنل 24 اینچی مجهز شده است. این محصول از یک پنل 24 اینچی با وضوح تصویر 1080P از نوع IPS بهره می برد و نرخ تازه سازی 144 هرتز را با زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری به میزان 1 میلی ثانیه ارائه می دهد. شدت روشنایی در مانیتور MSI Optix G241 برابر با 250 شمع در هر متر (nits) اعلام شده و از فناوری همگام سازی نرخ تازه سازی AMD Free-Sync نیز پشتیبانی می کند.

دومین مانیتور گیمینگ MSI با نام Optix G271 شناخته می شود و با وجود پنل 27 اینچی از نوع IPS، مشخصات مشابهی با نمونه 24 اینچی خود ارائه می دهد. شدت روشنایی برابر با 250 شمع در هر متر، وضوح تصویر Full HD، نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه در حالت خاکستری به خاکستری از جمله مشخصات اصلی صفحه نمایش Optix G271 به شمار می روند. هر دو مانیتور گیمینگ MSI با ابعاد 24 و 27 اینچی از سری Optix به تعداد یک پورت DisplayPort 1.2a و دو عدد HDMI 1.4b مجهز شده اند. قیمت مانیتور Optix G241 برابر با 189.99 دلار و مانیتور Optix G271 نیز 239.99 دلار اعلام شده است.

در انتها سومین مانیتور گیمینگ MSI با نام مدل Optix MAG251RX قرار دارد که از یک پنل 25 اینچی از نوع IPS و وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل بهره می برد. پنل به کار رفته در این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه برای حالت خاکستری به خاکستری پشتیبانی می کند. بر خلاف دو مانیتور دیگر، صفحه نمایش Optix MAG251RX از فناوری همگام سازی نرخ تازه سازی انویدیا با نام G-Sync و در کنار آن از فناوری HDR 400 بهره می برد.

پشتیبانی از پورت USB TYPE-C و نورپردازی RGB به همراه ترکیب رنگ و افکت های متنوع نیز در لیست بلند بالای مشخصات مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG251RX به چشم می خورند. نورپردازی مانیتور حرفه ای ام اس آی توسط نرم افزار Mystic Light مدیریت می شود و به این ترتیب می توانید ترکیب رنگ و افکت ها را با سایر قطعات سازگار با این نرم افزار همگام سازی کنید. قیمت این محصول توسط ام اس آی برابر با 359.99 دلار تعیین شده که تفاوت قیمت آشکاری با دو مانیتور دیگر این برند دارد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !