ماوس گیمینگ بی سیم MSI GM41 مورد استقبال کارشناسان قرار گرفت

ام اس آی اعلام کرد که استقبال کارشناسان و جامعه دوستداران قطعات جانبی گیمینگ نسبت به ماوس گیمینگ GM41 مثبت بوده است. به همین دلیل این شرکت تایوانی اطلاعاتی از نوع چگونگی اتصال بی سیم و عملکرد بالا، بدون تاخیر را منتشر کرد.

کوتاه کردن فاصله انتقال سیگنال

بعضی از ماوس های گیمینگ بی سیم راه ارتباطی دانگل بی سیم را انتخاب می کنند که یکی از بزرگترین معایب آن دور بودن از گیرنده ماوس و زمان تاخیر بیشتر است. فاصله بیشتر گیرنده و فرستنده زمان پردازش را بیشتر می کند که در نتیجه با سیگنال های تحریف شده در اثر تداخل دیگر دستگاه های فعال در آن باند ارتباطی روبرو می شویم. شرکت MSI برای حذف تداخلات و زمان تاخیر ، دانگل ارتباطی GM41 را در پایه شارژر قرار داده است. قرارگیری دانگل در داخل پایه شارژر هم طول سیم شارژ را افزایش می دهد و هم زمان تاخیر را به دلیل نزدیک بودن پایه به ماوس کمتر می کند.

استفاده از فناوری RFIC یا مدار مجتمع با فرکانس رادیویی

فناوری RFIC در GM41 باعث می شود تا بازیکنان در بهترین شرایط انتقال داده باشند. این قابلیت تجربه کاربری بهتر، پاسخ سریع تر، سرعت تازه سازی با ثبات تر، ردیابی دقیق تر را در مقایسه با فناوری های قدیمی ارائه می دهد.

فناوری فرکانس پرشی بدون وقفه

به طور خلاصه، این فناوری با اسکن کانالهای فرکانسی در محیط خود و سپس پرش به یک کانال بدون تداخل و در نتیجه اتصال پایدارتر، تجربه کار با یک ماوس بی سیم را بهبود می بخشد. برای ثابت کردن این پایداری آزمایشی 8 ساعته با دو ماوس گیمینگ بی سیم با برندهای دیگر و ماوس گیمینگ بی سیم GM41 انجام شده است که در ادامه نتایج آن را مشاهده می کنید.

در ماوس گیمینگ بی سیم GM41 مشخص است که نرخ سیگنال بروی 1000 هرتز با پایداری بالا، کاملا چشم گیر است اما در ماوس های دیگر اتصال سیگنال بسیار ناپایدار است و گاه ممکن است کاهش پایداری سیگنال تا 50 هرتز را هم شاهد باشیم. قطعاً برای یک ماوس گیمینگ بی سیم، عدم تداخل، کم بودن زمان تاخیر و پایداری در عملکرد، مهمترین عامل برای خرید آن است که در این موارد ماوس گیمینگ بی سیم GM41 عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود