معرفی 8 مدل کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 مجهز به حافظه گرافیکی GDDR6

معرفی 8 مدل کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 مجهز به حافظه گرافیکی GDDR6

کمپانی MSI یکی از اولین برند های تولید کننده کارت گرافیک GTX 1650 D6 به شمار می رود که محصولات متنوع خود را پس از معرفی نسخه مرجع انویدیا در معرض دید کاربران قرار داده است. انویدیا برای بخشیدن روح تازه به محصولات گذشته خود، اقدام به آپدیت برخی از پارامتر ها نموده و یکی از بهترین روش ها برای ارائه عملکرد بهتر، جایگزین کردن چیپ ست های حافظه GDDR6 است.

کارت گرافیک GTX 1650 D6 که به تازگی توسط انویدیا و پس از آن شرکای تجاری از جمله MSI معرفی شده، نسخه به روز رسانی شده از GTX 1650 به شمار می رود و تفاوت آنها در نوع چیپ ست حافظه است. در حقیقت مدل D6 از چیپ ست های حافظه GDDR6 بهره می برد و به این ترتیب عملکرد آن در بخش حافظه گرافیکی ارتقا یافته است.

کمپانی تایوانی MSI نیز با دست پر به میدان آمده و 8 مدل کارت گرافیک جدید را آماده ورود به بازارهای جهانی دارد. کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 GAMING X قدرتمندترین محصول ام اس آی در این خانواده پر جمعیت به شمار می رود که همانند سایر مدل ها از 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 بهره می برد. فرکانس کاری پردازنده گرافیکی در این محصول برابر با 1710 مگاهرتز در حالت بوست تنظیم شده و فرکانس موثر حافظه نیز 12 گیگابیت بر ثانیه است.

برای راه اندازی یک کامپیوتر گیمینگ مجهز به کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 GAMING X 300 به یک منبع تغذیه 300 وات نیاز دارید که توسط یک کانکتور 6 پین PCI توان مورد نیاز کارت گرافیک را تامین کند. مشخصات برخی از محصولات جدید ام اس آی به طور کامل اعلام نشده و این موارد به زودی اعلام می شوند.

کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 VENTUS XS دارای دو نسخه استاندارد با فرکانس 1590 مگاهرتز و نسخه اورکلاک شده با فرکانس 1620 مگاهرتز است که سایر مشخصات آنها مشابه یکدیگر است. ام اس آی حتی برای کارت گرافیک کم مصرف GTX 1650 D6T LP که ارتفاع بسیار کمی دارد، نیز دو نسخه معمولی و اورکلاک شده در نظر گرفته و یک خنک کننده مجهز به دو عدد فن کوچک وظیفه کنترل حرارت چیپ ست گرافیکی و سایر تجهیزات آن را بر عهده دارد.

کارت گرافیک MSI GTX 1650 D6 Aero ITX محصول بعدی ام اس آی به شمار می رود که در دو نسخه معمولی و اورکلاک شده به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از یک خنک کننده مجهز به یک عدد فن و هیت سینک آلومینیومی (بدون وجود لوله انتقال حرارت) بهره می برد که به نظر می رسد توان کافی برای خنک سازی چیپ گرافیکی و سایر تجهیزات کارت گرافیک را داشته باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد