با هر سلیقه و سطح بودجه MSI ماوس گیمینگ دارد – راهنمای خرید

ام اس آی به عنوان یکی از اصلی ترین بازوهای صنعت سخت افزار و تجهیزات گیمینگ، طیف گسترده ای از محصولات را برای کاربران مختلف در نظر گرفته است. از محصولات اقتصادی تا میان رده و پرچمدار، در بین محصولات این شرکت یافت می شود. در این مطلب نگاهی داریم به ماوس های گیمینگ MSI با سطح بودجه مختلف که البته در بازار داخلی هم موجود است.

Clutch GM08

ماوس گیمینگ Clutch GM08 یک گزینه پایه برای گیمرهایی است که به دنبالی ماوسی سبک، خوش دست و اقتصادی هستند. نورپردازی تک رنگ قرمز، اتصال USB 2.0 با کابل 1.8 متری و ارگونومیک مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها از مهمترین ویژگی های این Clutch GM08 است. ام اس آی این ماوس را به سنسور PixArt PAW-3519 مجهز کرده که به صورت سخت افزاری قادر به ارائه نهایت دقت 3200 DPI است اما می توان با استفاده از نرم افزار دقت آن را کمی بهینه کرد و به 4200 DPI رساند. همچنین 6 کلید و طول عمر 10 میلیون کلیک برای سوئیچ های اصلی از دیگر ویژگی های این ماوس گیمینگ است.
وزن : 98 گرم
محدوده قیمت در بازار داخلی : 600.000 تومان

CLUTCH GM11

یک انتخاب میان رده با قابلیت های جذاب و ظاهری زیبا. ماوس گیمینگ CLUTCH GM11 با وزن 89 گرم، هم در بخش استفاده بسیار ارگونومیک است و هم کیفیت ساخت مناسب و نورپردازی RGB جذابیت بصری آن را افزایش داده. نوع طراحی بدنه و دکمه ها به گونه ای است که هم چپ ست ها و هم راست دست ها می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر سنسور اپتیکال PixArt PMW-3325 آن قادر به ارائه 5 حساسیت و نهایت دقت 5000 DPI است. سوئیچ های استفاده شده از ساخته های شرکت نام آشنا OMRON است که با ساختاری بهینه می تواند تا 10 میلیون کلیک در کنار عملکرد بی نقص را ارائه کند. نرخ عملکرد 1000 هرتز یا 1 میلی ثانیه، 6 کلید قابل برنامه ریزی، نورپردازی RGB با 7 افکت مختلف و مدیریت با دکمه های ماوس و مدیریت ماوس با نرم افزار های اختصاصی MSI از دیگر ویژگی های این ماوس جذاب است.

وزن : 89 گرم

محدوده قیمت در بازار داخلی : 750.000 تومان

MSI GM20 LITE

ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE یک گزینه جذاب از نظر بصری و ایده آل برای کاربرانی است که به وزن ماوس و دقت بالا اهمیت می دهند. این ماوس با نورپردازی RGB چهره ای کاربر پسند پیدا کرده به طوری که کاربر می تواند با دکمه های روی ماوس، 9 افکت مختلف نورپردازی را انتخاب کند. سنسور PixArt PAW-3309 با 5 حساسیت مختلف و ارائه نهایت دقت 6400 DPI گزینه ایده آل برای گیمرها و نمیاشگرهایی با رزولوشن بالا است. همچنین نرخ 1000 هرتز یا 1 میلی ثانیه زمان تاخیر عالی را برای کاربران فراهم می کند. سوئیچ های اصلی از نوع OMRON با طول عمر 20 میلیون کلیک هستند اما اگر می خواهید فرامین دستوری خود را بروی دکمه ها اعمال کنید، 6 دکمه این ماوس قابل شخصی سازی است. شاید یکی از جذابیت های CLUTCH GM20 ELITE تعیین وزن ماوس برای عملکرد بهتر است. بعضی از کاربران که حساسیت بالایی برای وزن ماوس دارند، با دو وزنه 3 گرمی و یک وزنه 5 گرمی قادر به مدیریت بهتر وزن و عملکرد ماوس هستند. لازم به ذکر است که این ماوس گیمینگ بیشتر مناسب راست دست ها است.

وزن : 98 گرم

محدوده قیمت در بازار داخلی : 1.200.000 تومان

CLUTCH GM30

همچنان ام اس آی تاکید بر ارگونومیک بالا و استفاده راست دست ها و چپ دست ها از ماوس گیمینگ دارد. ماوس CLUTCH GM30 با طراحی عالی، نورپردازی RGB و دقت بالای سنسور، گزینه ای ایده آل برای کاربرانی است که به دنبال یک ماوس گیمینگ بی نقص با قیمت منطقی هستند. نوع ساختار ماوس و بافت لبه های کناری به گونه ای است که ساعت ها استفاده از آن را به کاری خسته کننده تبدیل نمی کند. سنسور PAW-3327 اپتیکال با حساسیت های مختلف قادر به ارائه نهایت دقت 6200 DPI است تا سرعت بالا و کار کردن در رزولوشن های بالا را به کاری راحت تبدیل کند. از سوی دیگر نورپردازی RGB این ماوس با 9 افکت مختلف نوری، با دکمه های روی ماوس و بی نیاز از نرم افزار مدیریت می شود. سوئیچ های OMRON با طول عمر 20 میلیون کلیک، اسکرول نرم ضد لغزش، کابل بهینه شده، 6 کلید قابل شخصی سازی و نرخ 1000 هرتز یا 1 میلی ثانیه از دیگر قابلیت های CLUTCH GM30 است.

وزن : 98 گرم

محدوده قیمت در بازار داخلی : 1.500.000 تومان

CLUTCH GM50

یک ماوس گیمینگ همه چیز تمام با کیفیت ساخت عالی که قابلیت هایش در کنار متریال استفاده شده، آن را مناسب سخت پسندها کرده است. ماوس گیمینگ CLUTCH GM50 با سنسور PixArt PMW-3330 قادر به ارائه 5 حساسیت و نهایت دقت 6400 DPI به طور سخت افزاری و 7200 DPI به طور نرم افزاری است. سوئیچ های اصلی OMRON با طول عمر 20 میلیون کلیک، سال ها این ماوس را در خدمت کاربر قرار می دهد. نورپردازی RGB در نقاط مختلف، 9 افکت مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر می تواند چه از نرم افزارهای اختصاصی و چه با دکمه های روی ماوس، نورپردازی را مدیریت کند. اسکرول نرم ضد لغزش، پدهای زیرین ضد لغزش، کابل تقویت شده، 6 کلید با قابلیت شخصی سازی، کیفیت ساخت بالا و ارگونومیک عالی برای راست دست ها و چپ دست ها از مهمترین ویژگی های این ماوس گیمینگ است.

وزن : 87 گرم

محدوده قیمت در بازار داخلی : 1.750.000 تومان

CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS

ماوس گیمینک ستایش شده از CES 2022 و برنده جوایز مختلف طراحی و عملکرد از رسانه های معتبر جهانی. ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS شاید اوج هنر مهندسی باشد. قطعاً ممکن است کاربرانی با ظاهر ساده آن ارتباط برقرار نکنند اما زمانی که ساختار آن را ببینید حتماً عاشقش می شوید. این ماوس گیمینگ یک گزینه بی سیم است اما نه مانند بسیاری از ماوس های بی سیم بازار. ام اس آی در طراحی مهندسی، دانگل و شارژر ماوس را در یک پایه قرار داده. این پایه به واسط یک کابل بلند، همیشه در دسترس شما است تا نه شاهد تاخیر در عملکرد باشید و نه خالی شدن باتری. باتری بزرگ آن قادر است تا با تنها 10 دقیقه شارژ، 9 ساعت بازدهی را هدیه کند. شارژر 0 تا 100 آن حدود 90 دقیقه طول می کشد تا در نهایت 80 ساعت کارکرد را ارائه کند. همچنین پدهای ضد لغزش در زیر ماوس، حرکت آن را در هر سطحی نرم کرده و سنسور PixArt PAW 3370 اپتیکال با نهایت حساسیت یا دقت 20.000 DPI هیچ جای شکی را برای عملکرد عالی باقی نمی گذارد. با اینکه با یک ماوس بی سیم طرف هستیم اما زمان تاخیر 1 میلی ثانیه آن فرقی با ماوس های سیمی ندارد. نورپردازی RGB با مدیریت کامل، کیفیت ساخت عالی، کابل مستحکم از ساخته های FRIXION FREE، دانگل با فعالیت در باند 2.4 گیگاهرتز، اسکرول ضد لغزش، طراحی ارگونومیک برای چپ دست ها و راست دست ها، دانگل همیشه همراه، مدیریت ماوس با نرم افزارهای اختصاصی، سوئیچ OMRON با طول عمر 60 میلیون کلیک و 6 کلید با قابلیت شخصی سازی از مهمترین ویژگی های این ماوس گمینیگ جذاب است.

وزن : 74 گرم

محدوده قیمت در بازار داخلی : 2.800.000 تومان

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !