شرکت msi به طور رسمی کارت گرافیک های سفارشی RTX 4070 را معرفی کرد

پس از معرفی رسمی انویدیا از RTX 4070 ، شرکای تجاری مانند ام اس آی هم کارت های سفارشی خود را معرفی کردند. مجموعه‌ای از کارت های سری GAMING TRIO و VENTUS که با جدیدترین فناوری‌های ساخت، برد و طراحی خنک‌کننده پیشرفته همراه هستند. این کارت‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که عملکرد بهینه و کارایی بهتر را ارائه دهند، در حالی که دمای پایین را در کنار ساکت بودن حفظ کرده تا مانند همیشه به یکی از انتخاب های ایده آل تبدیل شوند.

کارت گرافیک RTX 4070 همچون دیگر برادران بزرگتر خود از ساختار و معماری پیشرفته Ada Lovelace، از جمله استانداردهای جدید عملکردی مانند رندر عصبی هوش مصنوعی DLSS 3 و فناوری‌های ردیابی پرتوها به خوبی استفاده می کند. این کارت گرافیک تازه از راه رسیده انویدیا با قیمت پایه 599 دلار، اکثر بازی های مدرن را با سرعت بیش از 100 فریم در ثانیه با وضوح 1440p اجرا می کند.

لازم به ذکر است در همین مدت زمان محدود از گذشت تاریخ NDA، کارت RTX 4070 سری GAMING TRIO موفق به کسب نشان از رسانه های Guru3d و techpowerup و کارت RTX 4070 Ventus 3X هم موفق به کسب نشان انتخاب سر دبیر از techpowerup شد.

سری GAMING TRIO

سری GAMING TRIO دی ان ای جذاب خود را با ظاهری تازه و در عین حال آشنا حفظ کرده. در همین حال، همان تعادل عالی بین عملکرد بالا، خنک کننده قدرتمند و نویز کم را که گیمرها به آن نیاز دارند را همچنان ارائه می کند. تکامل اصلی این سری را باید فن های TORX Fan 5.0 با سه تیغه متصل یا یک پیوند بیرونی دانست که با تشکیل یک رینگ فرضی جریان هوای بیشتر و متمرکز تری را به سمت سیستم خنک کننده به روز TRI FROZR 3 هدایت می کند.

کارت RTX 4070 GAMING TRIO دارای صفحه پایه مسی با نیکل اندود شده و حداکثر 6 لوله انتقال حرارت (هیت پایپ) است که در دل هیت سینک قرار گرفته تا گرما را به طور موثر دفع کند. یک صفحه پشتی فلزی (بک پلیت) با طراحی باز قرار گرفته که کارایی و استحکام را در کنار اتلاف گرما بر عهده گرفته. همچنین با استفاده از پدهای حرارتی، خنک کننده غیر فعال را در بخش پشتی به کار می گیرد تا پایداری کارت در فرکانس های بالا و بار کاری تضمین شود. نورپردازی Mystic Light نمای بیرونی کارت گرافیک را زینت می دهد و قابلیت مدیریت و همگام سازی را از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link ممکن می سازد.

سری VENTUS

سری محبوب VENTUS با ارائه بیشترین رویکرد متمرکز بر عملکرد، سنگ بنای سری GeForce RTX 4070 ام اس آی است. کارت‌های VENTUS که تجسم فلسفه طراحی یک محصول سخت جان و همه فن حریف را یدک می کشد، ملزومات لازم برای انجام هر نوع کاربری را فراهم می کند. یک سیستم خنک‌کننده قوی مجهز به سه فن یا دو فن پر طرفدار TORX 4.0، یک صفحه پشتی تقویت‌کننده با طراحی چشم نواز، این کارت گرافیک را برای هر ساختاری مناسب می‌کند. هر دو نسخه سه فن VENTUS 3X و دو فن VENTUS 2X برای RTX 4070 در دسترس خریداران خواهند بود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود